Kejsersnit igen eller føde naturligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Mor Til Julie<3

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik planlagt kejsersnit 25-10-10 pga vores guldklump havde sat sig godt fast med bagdelen i bæknet.

Jeg har besluttet mig, at jeg gerne vil have kejsersnit igen ved nr. 2 - hvad med dig???

Jeg fik planlagt kejsersnit den 23-10-09 ...
Da min datter lå forkert og vendings forsøg hjalp desværre ikke så der var ikke sådan rigtig nogen vej uden om ...
og hvis jeg skal have flere børn som jeg jo nok skal så blir`det os ved planlagt kejsersnit da mit bækkent er for lille til af jeg må føde selv ...
Ville rigtig gerne ønske af jeg kunne have født min datter selv men har det endelig os meget fint med af hun er taget ved kejsersnit bare hun kom ud og det gjorde hun ... HeeH ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Vidunderligeunger

kan man selv vælge det?? :O
Jeg fik PKS d 25.5.10 da hun lå i UK, og jeg vil da gerne forsøge selv næste gang, selvom jeg ville være MEGET mere rolig hvis det var PKS igen, for det ved jeg jo hvad er  

Anmeld

5. april 2011

Nadia&Daniel

MAJ*MOR skriver:

kan man selv vælge det?? :O
Jeg fik PKS d 25.5.10 da hun lå i UK, og jeg vil da gerne forsøge selv næste gang, selvom jeg ville være MEGET mere rolig hvis det var PKS igen, for det ved jeg jo hvad er  

Snakkede lige kort med min læge om det - og hun gav udtryk for, at vist man har fået det før, kan man selv vælge til nr. 2.. Men at nr. 3 så også vil være PK - vist nr. 2 er det..

Til alle: tak for Jeres kommentar - spændende at høre andres meniger (stave) og oplevelser ang. kejsersnit..

Anmeld

5. april 2011

regalprime

Stemt pks. Fik aks sidst 6 uger før tid, og må inderømme jeg frygter den dag jeg skal føde normalt, har hørt så meget om det kan springe op invendig osv så jeg tør ikk!!! Vil ikk kunne være rolig under fødslen da jeg vil tænke på alle de skræk historier. Føler dog jeg er gået glip af noget ved ikk selv at føde, men tør ikk desværre

Anmeld

5. april 2011

Vidunderligeunger

Nadia&Daniel skriver:

Snakkede lige kort med min læge om det - og hun gav udtryk for, at vist man har fået det før, kan man selv vælge til nr. 2.. Men at nr. 3 så også vil være PK - vist nr. 2 er det..

Til alle: tak for Jeres kommentar - spændende at høre andres meniger (stave) og oplevelser ang. kejsersnit..

okay! ej, så vil jeg gerne ha PKS igen, jeg var SÅ bange ved Albertes fødsel over bedøvelsen osv, men det var jo piece of cake, dog gjorde det ondt bagefter:/

Anmeld

5. april 2011

Clisolka

regalprime skriver:

Stemt pks. Fik aks sidst 6 uger før tid, og må inderømme jeg frygter den dag jeg skal føde normalt, har hørt så meget om det kan springe op invendig osv så jeg tør ikk!!! Vil ikk kunne være rolig under fødslen da jeg vil tænke på alle de skræk historier. Føler dog jeg er gået glip af noget ved ikk selv at føde, men tør ikk desværre

Har det ligesom dig! 

Jeg fik et aks i oktober da hun sad fast i mit bækken - og hvis der kommer en til, jamen så tager jeg et pks 

Jeg føler ikke jeg har mistet noget ved et kejsersnit - ud skulle hun jo på en eller anden måde 

Anmeld

5. april 2011

MaliksMor

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik planlagt kejsersnit 25-10-10 pga vores guldklump havde sat sig godt fast med bagdelen i bæknet.

Jeg har besluttet mig, at jeg gerne vil have kejsersnit igen ved nr. 2 - hvad med dig???

Jeg fik akut kejsersnit med Malik.

Og jeg håber virkelig at jeg kan føde mit næste barn - naturligt

Anmeld

5. april 2011

MaliksMor

regalprime skriver:

nej vel? det har jeg aldrig hørt om før.

- så er jeg da ret sikker på at jeg også skal ha' kejsersnit - næste gang! det lyder godt nok væmligt.

Anmeld

5. april 2011

KarinaIda

Nadia&Daniel skriver:

Har stemt føde narturligt, da jeg bestemt ALDRIG i hele mit liv vil have et kejsersnit igen... Men dette er der en længere forklaring på!!!

Anmeld

5. april 2011

Fru.Mäes <3

.. Jeg fik kejersnit de 11-11-10 da Felix var i UK.

Jeg jeg har et stort ønske om at få kejsersnit igen, når barn nummer 2 kommer, ENGANG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.