Kejsersnit igen eller føde naturligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vist du har fået kejsersnit første gang, vil du så have kejsersnit igen eller føde naturligt anden gang??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.986 visninger
41 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Nadia&Daniel

Jeg fik planlagt kejsersnit 25-10-10 pga vores guldklump havde sat sig godt fast med bagdelen i bæknet.

Jeg har besluttet mig, at jeg gerne vil have kejsersnit igen ved nr. 2 - hvad med dig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

smokin

Jeg SKAL have kejsersnit så jeg har ikke så mange muligheder desværre. Jeg har smalt bækken og laver store børn og med de komplikationer der var ved Malous fødsel så kan jeg ikke føde normalt mener de. Jeg kan selvfølgelig godt få lov at prøve meeeeeeeeeeeen skal ærligt ikke igennem det helvede igen.

Anmeld

5. april 2011

maria_wlt

Nadia&Daniel skriver:

Jeg fik planlagt kejsersnit 25-10-10 pga vores guldklump havde sat sig godt fast med bagdelen i bæknet.

Jeg har besluttet mig, at jeg gerne vil have kejsersnit igen ved nr. 2 - hvad med dig???

Jeg fik planlagt KS den 30-12-2009 pga han lå i den forkerte retning..

Jeg skal føde naturligt om 14 dage.. Vil godt gøre et forsøg med den naturlige vej inden jeg ligger mig under kniven igen..

Anmeld

5. april 2011

misspippi

Jeg har født naturligt begge gange og satser stærkt på at det bliver det samme her tredie gang

Anmeld

5. april 2011

sarulee

Jeg fik kejsersnit første gang fordi Mille lå i UK og ikke gad vende sig trods forsøg. Jeg har stemt føde normalt, da jeg helst vil det, men kun hvis de anbefaler det selvfølgelig. Skal til vægtskanning den 15. april igen og her bliver det besluttet om det skal være PKS eller om jeg får lov at prøve at føde normalt, afhængig af babys vægt.

Men for jeg i det mindste får chancen

Anmeld

5. april 2011

Tulle28

maria_wt skriver:

Jeg fik planlagt KS den 30-12-2009 pga han lå i den forkerte retning..

Jeg skal føde naturligt om 14 dage.. Vil godt gøre et forsøg med den naturlige vej inden jeg ligger mig under kniven igen..

Aj hvor spændende! Følte du at "gik glip" af noget sidste gang? Og hvordan har du det så med at skulle føde "rigtigt" denne gang?

Til TS: Jeg fik PKS af samme årsag som dig, og jeg er ret overbevist om at jeg gerne selv vil føde næste gang, hvis jeg kan. Jeg var så ked af at skulle have PKS og følte mig virkelig snydt for en stor oplevelse.

Anmeld

5. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Nadia&Daniel skriver:

har stemt; tager det som det kommer...

Fik selv pks i 08 da han lå i tværleje.

Så vil ikke sætte næsen op på at føde normalt, da den evt næste også kan være en der ikke ligger rigtig - for ssf eller lign.

Anmeld

5. april 2011

maria_wlt

Tulle28 skriver:

Aj hvor spændende! Følte du at "gik glip" af noget sidste gang? Og hvordan har du det så med at skulle føde "rigtigt" denne gang?

Til TS: Jeg fik PKS af samme årsag som dig, og jeg er ret overbevist om at jeg gerne selv vil føde næste gang, hvis jeg kan. Jeg var så ked af at skulle have PKS og følte mig virkelig snydt for en stor oplevelse.

Nej jeg følte/føler mig slet ikke snydt

Tror det kom af at jeg havde to liggende derinde (den ene var død og ham skulle jeg også ha født hvis det skulle ha været naturligt sidste gang.. Fosterreduktion)

Jeg er selvfølgelig nervøs som vi alle er, men jeg vil gerne gøre et forsøg.. Vi vil gerne ha nummer 3 også, og hvis det bliver KS igen nu her, så ved vi jo at jeg så aldrig får chancen for at føde naturligt..

Anmeld

5. april 2011

Tulle28

maria_wt skriver:

Nej jeg følte/føler mig slet ikke snydt

Tror det kom af at jeg havde to liggende derinde (den ene var død og ham skulle jeg også ha født hvis det skulle ha været naturligt sidste gang.. Fosterreduktion)

Jeg er selvfølgelig nervøs som vi alle er, men jeg vil gerne gøre et forsøg.. Vi vil gerne ha nummer 3 også, og hvis det bliver KS igen nu her, så ved vi jo at jeg så aldrig får chancen for at føde naturligt..

Åh... Nej så er det en lidt anden situation du stod i kan jeg godt se 

Anmeld

5. april 2011

DianaMalou

jeg fik pks den 29-12-09 fordi min lille prinsesse lå i uk og vi havde været til vendings forsøg men ingen resultat..

hvis jeg skal have flere som jeg gerne vil ja så vil jeg gerne føde normalt .. følte at jeg gik glip af rigtig meget da jeg skulle have pks..

og i dag er jeg da stadig en mulig ked af det men self hun skulle ud og ud kom hun .. men ville virkelig ønske at jeg kunne have født normalt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.