Barnedåb igår med billeder :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Lilje82

Hold nu op nogle gode billeder og skønne og KØNNE børn allesammen

Det må jeg sige, det kan I finde ud af  Og mums den søde tand skælver over det muffins der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

piadas

Lilje82 skriver:

Hold nu op nogle gode billeder og skønne og KØNNE børn allesammen

Det må jeg sige, det kan I finde ud af  Og mums den søde tand skælver over det muffins der

Tak skal du have!

Anmeld

6. april 2011

piadas

Diana... skriver:

Ha ha ha klasse billed med remolorten. stort tillykke med navnet  super flot bord sjovt så ligner det rigtig meget vores bare i lilla 

Tak!

Jeg overvejede også lilla, men syntes, at nu når det var barnedåb, så skulle det være lyserødt!

Anmeld

6. april 2011

piadas

Maria-s skriver:

Det lyder til at I havde en rigtig, rigtig god dag PS: Loooove det 2. sidste billede af prinsessen hvor hun har hænderne ud til siden og sådan stritter lady-like med fingrene

Haha, det har jeg faktisk ikke lagt mærke til, men det har du da egentlig ret i! Man er vel lidt fin på den!!

Anmeld

6. april 2011

Diana...

piadas skriver:

Tak!

Jeg overvejede også lilla, men syntes, at nu når det var barnedåb, så skulle det være lyserødt!

He he ja det rigtig men både mig og Nadia er lilla piger he he  

Anmeld

6. april 2011

piadas

Diana... skriver:

He he ja det rigtig men både mig og Nadia er lilla piger he he  

Jamen, jeg kan godt forstå, du valgte det - det er ikke så fimset, som lyserødt!

Anmeld

8. april 2011

PeruBaby

Får sådan lyst til at bage muffins efter at have set de billeder! Har du en god opskrift?? Synes altid mine bliver halvflade i det... 

Og som altid - så har du gudesmukke børn - også når de har L*** helt op ad nakken

Anmeld

8. april 2011

piadas

Får sådan lyst til at bage muffins efter at have set de billeder! Har du en god opskrift?? Synes altid mine bliver halvflade i det... 

Og som altid - så har du gudesmukke børn - også når de har L*** helt op ad nakken

Tusind tak!

Ja, jeg fandt denne opskrift for nogle år siden, og jeg har ikke bagt andre chokoladekager siden, for den er helt suveræn, er bare så nem at lave og den mislykkes aldrig!

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=28943

Jeg lavede bare dobbelt portion af den og hakkede 400 g mørk chokolade groft og kom i dejen. Det giver ca. 35 muffins, og de blev lige så gode som bradepandekagen. Jeg bagte dem i ca. en halv time.

Det er helt klart værd at prøve!

Anmeld

8. april 2011

JonTri

Fine billeder og smukke unger - og dåbsbarnet er da SÅ yndig!!!

Hvordan mon man binder sådan en fin sløjfe?

Uhh ja nu kan du bare nyde at det er ovre og barslen venter - sådan rigtigt... jeg glæder mig i hvert fald til den 24 om aftenen, når fødderne ryger op på sofabordet!

Anmeld

8. april 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Tusind tak!

Ja, jeg fandt denne opskrift for nogle år siden, og jeg har ikke bagt andre chokoladekager siden, for den er helt suveræn, er bare så nem at lave og den mislykkes aldrig!

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=28943

Jeg lavede bare dobbelt portion af den og hakkede 400 g mørk chokolade groft og kom i dejen. Det giver ca. 35 muffins, og de blev lige så gode som bradepandekagen. Jeg bagte dem i ca. en halv time.

Det er helt klart værd at prøve!

Den ser vildt lækker ud!! Den må prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.