Barnedåb igår med billeder :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Marco2

Det lyder som en rigtig god dag.

Og shitti med remouen så kort inden. Men heldigt nok det ikke var i kjolen 

Tror også både T og jeg havde fået en smule stress på hvis det var sket her hos os.

Men smuk smuk pige. Ja, hele familien. Det har I gjort godt 

Hvad er det du har lavet blomsterne på muffins med? Overvejer om vi skal bage nogle muffins til når vi kommer hjem og så kunne det jo være fint at pynte dem lidt. Har godt nok en masse "drys" men blomster ku' også være fint. Og hvordan har du lavet dem?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

piadas

Kit skriver:

Hvor ser det bare super godt ud Pia. Flot bord, lækre muffins og super lækker familie.

Det lyder som en rigtig dejlig dag med "morsom" start. Tillykke med dåben af smukke Ida.

Kit

Taark! Det var også en rigtig dejlig dag!

Jeg tudede også for vildt inde i kirken, selvom jeg jo slet ikke er specielt troende. Det må være fordi det er så højtideligt, og man ikke er vant til det. Jeg kunne slet ikke koncentrere mig om andet end at holde tårerne tilbage, da vi skulle gå ind sammen med præsten!

Da hun så skulle døbes løb tårerne ned af kinderne på mig, og jeg havde selvfølgelig ingen lommetørklæder, for jeg regnede slet ikke med, at jeg ville blive så rørt! Jeg var SÅ glad for, at jeg ikke selv bar hende, for jeg ville slet ikke kunne have sagt hendes navn!

En af mine kolleger skulle også have døbt hendes tvillinger, og hendes svigerinde bar den ene af tvillingerne. Under hele dåbsseancen hviskede moderen til svigerinden - du skal ikke kigge på Pia, du skal ikke kigge på Pia...men det gjorde de selvfølgelig og så tudede de også!Min søster begyndte også at tude, da hun så mig tude, så det var et stort tuderi omkring døbefonten!

Anmeld

5. april 2011

piadas

Mettemus skriver:

Ih det hele ser så godt ud Pia! - Lækre unger, lækkert bord, lækre kager, lækker far med lækker baby med knapt så lækker remoulade på ryggen, lækker ig lykkelig familie!

Dejligt at i havde en god dag, stort tillykke med det.

Tak, Mette!

Fandt I egentlig nogensinde ud af det med Jens, efternavn osv.? Jeg glemte at spørge min veninde, som også er adpoteret fra Korea, men jeg spørger hende lige næste gang, jeg ser hende, hvis jeg husker det!

Anmeld

5. april 2011

Mettemus

piadas skriver:

Tak, Mette!

Fandt I egentlig nogensinde ud af det med Jens, efternavn osv.? Jeg glemte at spørge min veninde, som også er adpoteret fra Korea, men jeg spørger hende lige næste gang, jeg ser hende, hvis jeg husker det!

Ja, vi var nede på kirkekontoret med en kopi af hans fødsels- og dåbsattest. Og det var det. Hvad det helt præcis skulle gøre godt for, har jeg stadig ikke gennemskuet, men nu er det i hvert fald på plads, og lille Laurits kan få lov til at hedde Dalgaard

Anmeld

5. april 2011

piadas

Marco2 skriver:

Det lyder som en rigtig god dag.

Og shitti med remouen så kort inden. Men heldigt nok det ikke var i kjolen 

Tror også både T og jeg havde fået en smule stress på hvis det var sket her hos os.

Men smuk smuk pige. Ja, hele familien. Det har I gjort godt 

Hvad er det du har lavet blomsterne på muffins med? Overvejer om vi skal bage nogle muffins til når vi kommer hjem og så kunne det jo være fint at pynte dem lidt. Har godt nok en masse "drys" men blomster ku' også være fint. Og hvordan har du lavet dem?

AG

Hæhæ, der skal vel lidt spænding til?!!

Muffinsene er pyntet med glasur rørt op med både past. æggehvider og vand, så de får en pænere glans. Derudover har jeg bare farvet noget marcipan, rullet det ud og udstukket hjerter, stjerneskud osv. med småkage-udstikkere. Blomsterne er snyd. Dem har jeg købt i Bilka!

Anmeld

5. april 2011

piadas

Mettemus skriver:

Ja, vi var nede på kirkekontoret med en kopi af hans fødsels- og dåbsattest. Og det var det. Hvad det helt præcis skulle gøre godt for, har jeg stadig ikke gennemskuet, men nu er det i hvert fald på plads, og lille Laurits kan få lov til at hedde Dalgaard

Nå, det var godt! Og dejligt at det "bare" var det, og de ikke ville have endnu flere papirer.

Anmeld

5. april 2011

AnneBJ

Smukke lille Ida! Stort tillykke med dåben! Jeg fik lige sådan en "WOW" over Jeres effektivitet derhjemme... bad OG mad på ca. et kvarter?? Det sker ikke her lige foreløbigt tør jeg godt spå...

Sikke nogle fine muffins du fik lavet - jeg kunne da også godt lige spise en eller to... eller mange!

Anmeld

5. april 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Smukke lille Ida! Stort tillykke med dåben! Jeg fik lige sådan en "WOW" over Jeres effektivitet derhjemme... bad OG mad på ca. et kvarter?? Det sker ikke her lige foreløbigt tør jeg godt spå...

Sikke nogle fine muffins du fik lavet - jeg kunne da også godt lige spise en eller to... eller mange!

Jamen jeg er også sådan lidt forundret over, at jeg ikke panikkede, men jeg var slet ikke i tvivl, om at vi nok skulle nå det! Kirken ligger heldigvis kun 2 minutters kørsel herfra.

Anmeld

5. april 2011

Diana...

Ha ha ha klasse billed med remolorten. stort tillykke med navnet  super flot bord sjovt så ligner det rigtig meget vores bare i lilla 

Anmeld

5. april 2011

Maria-s

Det lyder til at I havde en rigtig, rigtig god dag PS: Loooove det 2. sidste billede af prinsessen hvor hun har hænderne ud til siden og sådan stritter lady-like med fingrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.