skønneunger skriver:
først et undrende spørgsmål ikke til ts. hvorfor ville i ikke være væk mere end 2 dage fra jeres barn på den alder? barnet er jo sammen med faren og han er vel ligeså god som mor?
til ts, tag du på den rejse og nyd den alene tid med din store pige, jeg er sikker på din yngste pige ikke vil mærke noget som helst til jalousi eller føle sig glemt.
Der er 6 år mellem mine drenge som nu er 2 og 8 år og havde jeg haft mulighed for at gøre det samme havde jeg da helt klart gjort det. 
rigtig god rejse.
Jeg nævnte de 2 dage udelukkende udfra, hvis barnet aldrig havde undværet sin mor....så er det måske lidt voldsomt, at være væk fra barnet i 7 dage. Men som jeg skrev, så er det jo forskelligt...det handler jo om barnet og gudskelov er børn da forskellige.
Da min søn var 2 år, kunne han desværre ikke undvære mig i mere end max 2 overnatninger. men hvis barnet trives fint med at undvære mor, så er der jo heller ikke noget galt ved det.
En far er ligeså god som en mor....den holdning har jeg også. Desværre var min søn bare utrolig mor-syg.
Men jeg synes man skal gøre, hvad man føler for. Hun er da selv bedst til at vurdere, om hendes datter kan klare det. Så jeg ryster bestemt ikke hoved af det.
Anmeld