Hvis Mercedes er vant til at blive passet hos mormor og far så ser jeg intet problem.
Det er rigtig vigtigt at begge piger føler sig elsket lige meget! Jeg tror den uge vil blive rigtig speciel for jer begge, men der kommer jo også en tid hvor Mercedes vil blive 'for' stor til bare at efterlade hende.
Hvis hun bliver for stor så vil hun føle forskelsbehandling, men det kender hun jo ikke til nu.
Jeg er selv den mindste af 3 og vores forældre valgte at tage os med på ferie alene, én gang hver.
Alle der vi fyldte 6.. Min storebror var med far i Frankrig da han var 6, mens vi andre var hjemme, så var min søster i Spanien med mor og jeg var i Italien.
Det synes jeg var en god idé, og ellers rejste vi jo alle sammen
Tusind tak for dit svar
Det lyder som en god ordning i havde - nogle gange har man jo brug for noget tid alene med sine forældre når man har søskende.
Jeg tænker også at det er nu jeg skal rejse alene med Catalina, inden Mercedes er for stor. Og jeg vil jo også gerne bevare mit gode forhold til Catalina. Desuden skal vi alle tre rejse sammen til juli, som du også skriver at i plejede at gøre
Anmeld