Celleskrab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2008

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

aj det her er jo ikke sjovt, men altså....

her skal de sgu da efterhånden bruge sådan en dunkraft....man har vel fået 4 unger med tiden...ik!

og nu skal jeg nok være sød

Oh my goood.... Det var for meget info til mine øjne og nethinde,....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Nadi

For satan Slogs det billede jeg lige fik på nethinden 45.png LOOOOOOL

Ser straks for mig Mr. Bean stå med en fodpumpe...ej altså

Anmeld

20. oktober 2008

Mary

Bliver mindet om at det nok snart er tid.... før man sådan et brev igen? Har kun fået det foretaget en enkelt gang, og det er vel ved at være de der tre år siden snart.... det var efter Juliane blev født.

Åhhh, husker det som noget rigtig ubehageligt, men ikke som sådan smertefuldt, men alligevel anderledes end almindeligt undervognstjek

Anmeld

20. oktober 2008

Nadi

Mary skriver:

Bliver mindet om at det nok snart er tid.... før man sådan et brev igen? Har kun fået det foretaget en enkelt gang, og det er vel ved at være de der tre år siden snart.... det var efter Juliane blev født.

Åhhh, husker det som noget rigtig ubehageligt, men ikke som sådan smertefuldt, men alligevel anderledes end almindeligt undervognstjek

Jeg fik et brev fordi jeg lige er fyldt 23, det er sådan en undersøgelse de er begyndt på.

Anmeld

20. oktober 2008

Plysbjørnen

Jeg plejer at få dem lavet... Det eneste jeg ikke kan fordrage er de dersens djævlske apparater de bruger til at splitte dåsen af med... Av for den lede hankat...

Men det har vist nok noget at gøre med at jeg ikke kan slappe af når de skal gøre det, pga at første gang jeg fik lavet en undersøgelse i det område var jeg kun 11 år, og ja den "Kloge" læge der skulle starte med at se på mente ikke det var nødvendigt med en fuld narkose...

Betina

Anmeld

20. oktober 2008

Nadi

Trold 11 år???

Why hvis jeg må spørge

Anmeld

20. oktober 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Trold 11 år???

Why hvis jeg må spørge

Jeg havde af en eller anden uforklarlig årsag fået svamp i underlivet... og ja det skulle de så undersøge lidt nærmere, fordi at de almindelige midler ikke rigtigt ville virke...

Og ja alderen gjorde netop at jeg skulle have været indlagt og lagt i fuldnarkose... Men der var en meget "klog" læge der mente at det kunne han sagtens klare ambulant... Sjovt nok kunne jeg en masse mindre pæne ord bagefter, og det kunne min mor også...

Anmeld

20. oktober 2008

Tynen

Nadi skriver:

Jeg har fået bestilt tid hos lægen til den frygtede celleskrab, jeg skal bare have det overstået. Sidst jeg blev undersøgt gjorde det jo herre nade fordi jeg har en mystisk fidde, så håber ikke det er så slemt den her gang.

Andre der har fået en celleskrab eller kryber i udenom ligesom Tynen (76.gif) ??

Kryber udenom?!
Hvad snakker du dog om?

Der er i hvert fald ikke noget brev (Og slet ikke et der røg i fyret samme aften) der dumpede ind hos mig i sidste måned, med en sådan invitation i.
Jeg ved slet ikke hvor du vil hen med den anklage

Anmeld

21. oktober 2008

Loggidut

Tynen skriver:

Kryber udenom?!
Hvad snakker du dog om?

Der er i hvert fald ikke noget brev (Og slet ikke et der røg i fyret samme aften) der dumpede ind hos mig i sidste måned, med en sådan invitation i.

hæ hæ....tynen for satan...kom så ind i kampen! Du skal sgu overholde de tjek der...det er ganske mormoragtigt, så dem klarer du fint!

Anmeld

21. oktober 2008

bette

Tynen skriver:

Kryber udenom?!
Hvad snakker du dog om?

hvornår får man dette brev hjem???
er det kun når man bliver gammel

oder was

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.