Celleskrab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.061 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

Nadi

Jeg har fået bestilt tid hos lægen til den frygtede celleskrab, jeg skal bare have det overstået. Sidst jeg blev undersøgt gjorde det jo herre nade fordi jeg har en mystisk fidde, så håber ikke det er så slemt den her gang.

Andre der har fået en celleskrab eller kryber i udenom ligesom Tynen (76.gif) ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Rasmine

FIDDE?????????????
Looooooooool.............

Har jo haft forstadie til celleforandringer(er heldigvis væk), så ja, har gået til regelmæssig kontrol...
Du skal bare HOSTE, så går det hele lidt lettere!

Afsted med dig!

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

fidde....fnis.....fidde....

lol...

jeg hader dem også...især fordi min læge ligner mister Bean...helt vildt...så når han ligger der og roder mellem mine ben...ja så kan jeg ikke lade være med at tænke på det afsnit med mr. bean hvor han lavede kalkun, og hans ur blev væk oppe i fuglen...det endte med han fik fuglen over hovedet...det sidder bare så stærkt på min nethinde når jeg er oppe til de der kik i kut undersøgelser...så jeg forsøger at trække i langdrag...selv om jeg ved jeg skal passe dem....(så ingen bank her IVF!)

Anmeld

20. oktober 2008

Lise

HARH - TRUCKER!!!

Ja, har da vist fået taget celleskrab nogle gange...det svier minimalt i to sekunder, og så er det overstået...afsted med dig og din mystiske fidde..

Anmeld

20. oktober 2008

Mikkelmusen

Jeg har fået taget det 1 måned eller 2 før jeg blev gravid mener jeg det var, og det gjorde ikke ondt på mig. Altså det kan jo godt mærkes, eller ville jeg lyve hvis jeg sagde andet, men ligefrem ondt gjorde det ikke.

Når nu du siger det gjorde ondt, hvad var det så der gjorde ondt? Selve indførelsen af instrumentet (lyder nasty), eller når de roder rundt derinde?

Jeg kan huske mit første besøg til gynækolog, og hun var en gammel sur sæk der sagde jeg skabte mig, og hun prøvede derfor med hvad hun selv kaldte, den til jomfruer... Hold da op... Hun var en kælling...
Nå men du kan evt spørge lægen om de kan bruge den til jomfruer hvis du føler det gør ondt ved indførelsen.

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

Mikkelmusen skriver:

Jeg har fået taget det 1 måned eller 2 før jeg blev gravid mener jeg det var, og det gjorde ikke ondt på mig. Altså det kan jo godt mærkes, eller ville jeg lyve hvis jeg sagde andet, men ligefrem ondt gjorde det ikke.

Når nu du siger det gjorde ondt, hvad var det så der gjorde ondt? Selve indførelsen af instrumentet (lyder nasty), eller når de roder rundt derinde?

Jeg kan huske mit første besøg til gynækolog, og hun var en gammel sur sæk der sagde jeg skabte mig, og hun prøvede derfor med hvad hun selv kaldte, den til jomfruer... Hold da op... Hun var en kælling...
Nå men du kan evt spørge lægen om de kan bruge den til jomfruer hvis du føler det gør ondt ved indførelsen.

aj det her er jo ikke sjovt, men altså....

her skal de sgu da efterhånden bruge sådan en dunkraft....man har vel fået 4 unger med tiden...ik!

og nu skal jeg nok være sød

Anmeld

20. oktober 2008

linemus

Nadi skriver:

Jeg har fået bestilt tid hos lægen til den frygtede celleskrab, jeg skal bare have det overstået. Sidst jeg blev undersøgt gjorde det jo herre nade fordi jeg har en mystisk fidde, så håber ikke det er så slemt den her gang.

Andre der har fået en celleskrab eller kryber i udenom ligesom Tynen (76.gif) ??

Nu ved jeg ikke lige, hvordan du er mystisk 76.gif men jeg kan fortælle, at her gjorde det mega ondt før i tiden, men efter jeg fødte første gang, har det ikke været andet end alm. ubehageligt. Der var jo ligesom banet vej 76.gif

Anmeld

20. oktober 2008

Nadi

Jamen det gjorde jo ondt fordi der var vokset kirtler op af arvævet fra hvor de havde klippet mig i mellemkødet. Og jeg skulle ikke til eftertjek efter min op. der i november, og er ikke blevet tjekket siden. Så er bare lidt nervøs når det nu er første gang siden!

Anmeld

20. oktober 2008

Kaufie

Avav - ubehageligt - altså som du beskriver det efter operationen.....

Puuuh....så er man altså glad for sit korssting...

Og ja, jeg må også snart tage turen og få de der celler tjekket.... Gør det når spiralos skal ud...Promise.

Anmeld

20. oktober 2008

Mikkelmusen

ahhh på den måde nadi... Mon ikke det nok skal gå godt... Ellers må du sparke vedkommende hårdt i fjæset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.