har i haft en god weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Milka

idamaria83 skriver:

Nej ikke endnu - der arbejdes på at få sådan nogle industrikaffefiltre i hus...skal nok vise frem, når den er færdig

tænkte også på hvor i mon købte dem henne! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Ida.

Milka skriver:

tænkte også på hvor i mon købte dem henne! 

De bruger dem ude på Pelles job, og han vil lige snakke med rengøringsdamen

Anmeld

5. april 2011

Milka

idamaria83 skriver:

De bruger dem ude på Pelles job, og han vil lige snakke med rengøringsdamen

"hej, vil du ikke lige være sød og stjæle 450 industrikaffefiltre til mig" 

Anmeld

5. april 2011

Ida.

Milka skriver:

"hej, vil du ikke lige være sød og stjæle 450 industrikaffefiltre til mig" 

"Hej, ved du om jeg må få lov til at købe X antal industrikaffefiltre gennem dig?"

Anmeld

5. april 2011

Skouboe

Milka skriver:

den ser spændende ud, den lampe

vi har forresten været til ørelæge i dag og luca har fået nogen dråber fordi der var gået betændelse i det (han kunne slet ikke se om drænene stadig var der fordi der var så meget pus)

fik også tjekket mine ører fordi jeg er totalt døv efter møb'en. han siger jeg har rigtig meget væske, og at hvis jeg ikke selv kan få udlignet trykket må jeg få lagt dræn ligesom mine børn 

Det kunne være kønt.. skal Luca sidde og holde dig i hånden mens du bliver bedøvet?

Silja har også betændelse igen og vores elendige ørelæge har givet mig de samme dråber som ikke virkede de 2 forrige gange - de er ikke stærke nok - med beskeden om at hvis de ikke virker den her gang, må jeg komme tilbage efter 10 dage og så må vi kigge på det igen!

Jeg har da heller ikke behov for søvn de næste 10 dage??! Silja sover pt 20 minutter ad gangen om natten pga. de lede ører..

Hvis dråberne heller ikke virker denne gang, prøver jeg en anden ørelæge... ikke fordi jeg ikke tror ham jeg har er kompetent, men han stryger mig godt nok mod hårene...

Anmeld

5. april 2011

Milka

Skouboe skriver:

Det kunne være kønt.. skal Luca sidde og holde dig i hånden mens du bliver bedøvet?

Silja har også betændelse igen og vores elendige ørelæge har givet mig de samme dråber som ikke virkede de 2 forrige gange - de er ikke stærke nok - med beskeden om at hvis de ikke virker den her gang, må jeg komme tilbage efter 10 dage og så må vi kigge på det igen!

Jeg har da heller ikke behov for søvn de næste 10 dage??! Silja sover pt 20 minutter ad gangen om natten pga. de lede ører..

Hvis dråberne heller ikke virker denne gang, prøver jeg en anden ørelæge... ikke fordi jeg ikke tror ham jeg har er kompetent, men han stryger mig godt nok mod hårene...

åh mand stakkels jer 

skal du ikke skifte ørelæge pernille??

jeg fik en lang instuktion om hvordan jeg skal give hende dråberne og at det sansynligvis bliver en kamp uden lige. nu må vi se.

Anmeld

5. april 2011

Skouboe

Milka skriver:

åh mand stakkels jer 

skal du ikke skifte ørelæge pernille??

jeg fik en lang instuktion om hvordan jeg skal give hende dråberne og at det sansynligvis bliver en kamp uden lige. nu må vi se.

Jo, hvis det her ikke virker skulle der være en god en i Roskilde - ham prøver vi...

Jeg tror ikke nødvendigvis du kommer til at slås med Luca... prøv at forklare hende hvad det er for og at det hjælper og at det er super hurtigt overstået, og når I er færdige kan I alle 3 læse yndlingsbogen/gå en tur/få en is eller noget andet lækkert.. det er et forsøg værd.

Jeg er ved at køre Silja ind i vuggestue, så jeg får forhåbentligt nogle babyfri dage snart...

Anmeld

5. april 2011

Milka

Skouboe skriver:

Jo, hvis det her ikke virker skulle der være en god en i Roskilde - ham prøver vi...

Jeg tror ikke nødvendigvis du kommer til at slås med Luca... prøv at forklare hende hvad det er for og at det hjælper og at det er super hurtigt overstået, og når I er færdige kan I alle 3 læse yndlingsbogen/gå en tur/få en is eller noget andet lækkert.. det er et forsøg værd.

Jeg er ved at køre Silja ind i vuggestue, så jeg får forhåbentligt nogle babyfri dage snart...

jeg forestiller mig også at jeg vil tale hende igennem det, det skal nok gå med de dråber

hvad siger barnet til vuggestuen?

Anmeld

5. april 2011

Skouboe

Milka skriver:

jeg forestiller mig også at jeg vil tale hende igennem det, det skal nok gå med de dråber

hvad siger barnet til vuggestuen?

Foreløbigt har der ikke været det store, men hun har heller ikke været der mere end 1½ time alene endnu... I morgen får vi at se hvordan det går med et længere stræk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.