Milka skriver:
den ser spændende ud, den lampe 
vi har forresten været til ørelæge i dag og luca har fået nogen dråber fordi der var gået betændelse i det (han kunne slet ikke se om drænene stadig var der fordi der var så meget pus)
fik også tjekket mine ører fordi jeg er totalt døv efter møb'en. han siger jeg har rigtig meget væske, og at hvis jeg ikke selv kan få udlignet trykket må jeg få lagt dræn ligesom mine børn 
Det kunne være kønt.. skal Luca sidde og holde dig i hånden mens du bliver bedøvet?
Silja har også betændelse igen og vores elendige ørelæge har givet mig de samme dråber som ikke virkede de 2 forrige gange - de er ikke stærke nok - med beskeden om at hvis de ikke virker den her gang, må jeg komme tilbage efter 10 dage og så må vi kigge på det igen!
Jeg har da heller ikke behov for søvn de næste 10 dage??! Silja sover pt 20 minutter ad gangen om natten pga. de lede ører..

Hvis dråberne heller ikke virker denne gang, prøver jeg en anden ørelæge... ikke fordi jeg ikke tror ham jeg har er kompetent, men han stryger mig godt nok mod hårene...
Anmeld