Har haft den skønneste weekend.
Min gamle veninde fra Århus var her hele weekende, i ved sådan en veninde der bare ligger dybt i ens hjerte, som man griner med, fjoller med, hygger med og bare elsker. Ja hun var her og det var fantastisk. Vi var til outlandish koncert fredag sammen med en af vores andre veninder, da Omers ven opvarmede kunne vi komme med ind, så det var fedt. Vi gik helt amok og opførte os som unge piger til bieber koncert. Men ikke fordi vi er Fans men fordi det er så lang tid siden vi har været ude og ude og danse. Det var SÅ fedt.
Lørdag som min veninde længe og til frokost tog vi på cafe og ÅD, vi spiser altid så meget når vi er sammen, vi elsker go mad. Og om aftenen tog hun i byen med vores anden veninde, jeg havde det ikke godt med at forlade ungerne for 2 gang da omer også har arbejdet og ikke kunne tage ungerne, så jeg blev hjemme og hyggede med dem. Igår lavede jeg masser af mad, og vi spiste og hyggede indtil hun skulle hjem ved 17 tiden. Så dejligt og FUCK hvor jeg savner at have hende tæt på mig. For hun er bare så speciel for mig og vi har ingen bekymringer når vi er sammen. Vi ER bare!
Anmeld