har i haft en god weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Mira0911

Milka skriver:

blødninger, åh nej dog? 

hysteriske toårige, jep, kender det 

Ja hun har været helt umulig... 

Ja jeg har blødt lige siden jeg var 12+5... Skal til en scanning i morgen, for at finde ud af hvorfor... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

LIZO

det er normalt med væsken... det er det væske der har siddet i øret der kommer ud nu. liam har mellemørebetændelse igen. og så løber det fra øret.. vi fjerner det med en vat pind..  i starten lige efter var det meget tykt.. men nu det meget tyndt og løber ned af kinden på ham

vi har haft en super wekendt.. vi har haft venner på besøg igår, så der var huset fyldt med unger. men vi skulle indvi vores have med grill..

idag har vi være på ink festival... ( tatos )   så nu sider jeg leder efter en der kan lave lige det jeg har i tankerne kribler i mig for at få lavet en ny  

Anmeld

3. april 2011

Milka

MoarJ skriver:

Ja hun har været helt umulig... 

Ja jeg har blødt lige siden jeg var 12+5... Skal til en scanning i morgen, for at finde ud af hvorfor... 

held og lykke med scanningen, og lad os lige høre hvordan det går!

Anmeld

3. april 2011

Milka

LIZO skriver:

det er normalt med væsken... det er det væske der har siddet i øret der kommer ud nu. liam har mellemørebetændelse igen. og så løber det fra øret.. vi fjerner det med en vat pind..  i starten lige efter var det meget tykt.. men nu det meget tyndt og løber ned af kinden på ham

vi har haft en super wekendt.. vi har haft venner på besøg igår, så der var huset fyldt med unger. men vi skulle indvi vores have med grill..

idag har vi være på ink festival... ( tatos )   så nu sider jeg leder efter en der kan lave lige det jeg har i tankerne kribler i mig for at få lavet en ny  

men kan der virkelig komme så meget væske ud i så mange dage? uden at drænet stopper til? 

lyder som en dejlig weekend med have og grill 

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

Milka skriver:

held og lykke med scanningen, og lad os lige høre hvordan det går!

Jep skal nok lige give en update... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

3. april 2011

LIZO

Milka skriver:

men kan der virkelig komme så meget væske ud i så mange dage? uden at drænet stopper til? 

lyder som en dejlig weekend med have og grill 

ja sakkens.. liams øre har løbet siden sidste lørdag.. det stoppet lige et par dage så startet det igen igår...  har spurt ørelægen flere gange..

Anmeld

3. april 2011

Klitgaard

Milka skriver:

17 børn!! det bliver kaos  tillykke med din store dreng!

og ja, det har været fantastisk vejr, vi har også bare nydt det 

Tak skal du ha håber ikke det bliver kaos i morgen men lidt kaos er der vel altid det plejer nu at gå super når vi holder fødselsdag for børnehaven de er meget nemmere at have på besøg end når de går i skole også skal have klassen hjem er du så færdig de kan larme

Anmeld

3. april 2011

Skouboe

Når Silja har så meget snask der løber ud af øret, er det kun et spørgsmål om et par dage før drænet er stoppet. Hun skal på antibiotika øredråber hver gang.

Jeg tror forskellen er om de har fået dræn i pga. væske eller MØB.

Anmeld

3. april 2011

Milka

Skouboe skriver:

Når Silja har så meget snask der løber ud af øret, er det kun et spørgsmål om et par dage før drænet er stoppet. Hun skal på antibiotika øredråber hver gang.

Jeg tror forskellen er om de har fået dræn i pga. væske eller MØB.

altså med møb er der ikke så meget væske, mener du?

Anmeld

3. april 2011

Skouboe

Nej, det er mere betændelse så vidt jeg har forstået på lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.