Ja det har jeg også hørt man kan, det med at få tilskud. Det er jo helt klart en dyrere fornøjelse med nogen af de bleer og man skal bruge et par pakker til en måned. Til gengæld kan man få de der huggies til 135 kr. for 38 stk. Men det jo så kun til 30 kg, men indtil videre går det med dem. Dry nites er næste skridt så.. Men tak for tankerne. Har nok også mest haft brug for at føle at det jo ikke er et større problem end man gør det til men tit bliver man jo påvirket af hvad andre siger til en og så får man fokus på det og barnet gør så også.. Så tak for det.. 
Ja de koster 90,00 for 10 bleer i den størrelse min søn bruger
Jeg vil så ikke give andre ret i at bleen er et problem, det er ikke større end man selv gør det til, min søn har indtil for ganske kort tid siden selv forklaret dem han skulle sove sammen med at han er nødt til at have ble på da han ikke kan mærke at han skal tisse om natten, alle som 1 har dårligt løftet et øjenbryn og bare godkendt den forklaring, de fleste af dem kender så også en anden der bruger ble og på den måde er det fuldt ud acceptabelt.
Han er først begyndt nu at synes det er knapt så fedt at sove hos andre , så han har et par shorts med og en natbluse, i hans taske ligger bleen nederst og han tager tasken med ud på badeværelset når han gør sig natklar, næste morgen går han på toilettet som han plejer ligger bleen ned i den skraldepose jeg ahr lagt i hans net, slår en knude på den og ligger den tilbage i nettet, når så han bliver hentet smider vi den ud hjemme, ingen har opdaget noget 
Anmeld