Ble om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

slettet_7530

cortsen skriver:

Ja må sige jeg også hælder mest til det du siger og da i endnu højere grad når der er så mange bivirkninger. Men har jo også hele tiden haft det sådan at jeg har tænkt, det går jo over en dag, men så bliver man forvirret når nogle siger til en man skal gøre noget ved det og hans far har også presset lidt på med det. Har egentlig ikke bekymret mig før nu og så har vi kæmpet lidt med at finde nogle bleer han kunne passe og det bevirkede jo han tissede udenfor men det har vi løst nu med nogle huggies der går op til 30 kg. Men jo er enig med det i, at det jo nok er hvad man gør det til.. 

God beslutning.
Du kan købe dry-nites bleer til børn fra 4-7 og 8-15 år de har dem både i Superbrugsen og Føtex.
Samt at jeg selv lige har erfaret at du kan søge tilskud til dem igennem kommunen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Annette A

Albertesmor skriver:

God beslutning.
Du kan købe dry-nites bleer til børn fra 4-7 og 8-15 år de har dem både i Superbrugsen og Føtex.
Samt at jeg selv lige har erfaret at du kan søge tilskud til dem igennem kommunen.

Ja det har jeg også hørt man kan, det med at få tilskud. Det er jo helt klart en dyrere fornøjelse med nogen af de bleer og man skal bruge et par pakker til en måned. Til gengæld kan man få de der huggies til 135 kr. for 38 stk. Men det jo så kun til 30 kg, men indtil videre går det med dem. Dry nites er næste skridt så.. Men tak for tankerne. Har nok også mest haft brug for at føle at det jo ikke er et større problem end man gør det til men tit bliver man jo påvirket af hvad andre siger til en og så får man fokus på det og barnet gør så også.. Så tak for det.. 

Anmeld

4. april 2011

slettet_7530

Ja det har jeg også hørt man kan, det med at få tilskud. Det er jo helt klart en dyrere fornøjelse med nogen af de bleer og man skal bruge et par pakker til en måned. Til gengæld kan man få de der huggies til 135 kr. for 38 stk. Men det jo så kun til 30 kg, men indtil videre går det med dem. Dry nites er næste skridt så.. Men tak for tankerne. Har nok også mest haft brug for at føle at det jo ikke er et større problem end man gør det til men tit bliver man jo påvirket af hvad andre siger til en og så får man fokus på det og barnet gør så også.. Så tak for det.. 

Ja de koster 90,00 for 10 bleer i den størrelse min søn bruger
Jeg vil så ikke give andre ret i at bleen er et problem, det er ikke større end man selv gør det til, min søn har indtil for ganske kort tid siden selv forklaret dem han skulle sove sammen med at han er nødt til at have ble på da han ikke kan mærke at han skal tisse om natten, alle som 1 har dårligt løftet et øjenbryn og bare godkendt den forklaring, de fleste af dem kender så også en anden der bruger ble og på den måde er det fuldt ud acceptabelt.
Han er først begyndt nu at synes det er knapt så fedt at sove hos andre , så han har et par shorts med og en natbluse, i hans taske ligger bleen nederst og han tager tasken med ud på badeværelset når han gør sig natklar, næste morgen går han på toilettet som han plejer ligger bleen ned i den skraldepose jeg ahr lagt i hans net, slår en knude på den og ligger den tilbage i nettet, når så han bliver hentet smider vi den ud hjemme, ingen har opdaget noget

Anmeld

6. april 2011

Annette A

Albertesmor skriver:

Ja de koster 90,00 for 10 bleer i den størrelse min søn bruger
Jeg vil så ikke give andre ret i at bleen er et problem, det er ikke større end man selv gør det til, min søn har indtil for ganske kort tid siden selv forklaret dem han skulle sove sammen med at han er nødt til at have ble på da han ikke kan mærke at han skal tisse om natten, alle som 1 har dårligt løftet et øjenbryn og bare godkendt den forklaring, de fleste af dem kender så også en anden der bruger ble og på den måde er det fuldt ud acceptabelt.
Han er først begyndt nu at synes det er knapt så fedt at sove hos andre , så han har et par shorts med og en natbluse, i hans taske ligger bleen nederst og han tager tasken med ud på badeværelset når han gør sig natklar, næste morgen går han på toilettet som han plejer ligger bleen ned i den skraldepose jeg ahr lagt i hans net, slår en knude på den og ligger den tilbage i nettet, når så han bliver hentet smider vi den ud hjemme, ingen har opdaget noget

Ja det er om at gøre det så stilfærdigt for dem som overhovedet muligt for ellers sætter det sig da først psykisk.. Ka da se at alt det med at vi har skulle skifte bleer og købe ham en ny madras har påvirket ham for tre gange siden har han faktisk haft "uheld" om dagen og det er da slet ikke noget der har været et problem før. Igår var vi ude at handle da det skete og han gemte sig til starte med fordi han var så ked af det.. Men lyder da til I tackler det rigtigt og ja man skal passe på ikke at blive alt for påvirket af hvad andre siger til en, så er glad for du lige mindede mig om det. Det er bare når andre kommer som har har 2-3 børn og siger det har de aldrig prøvet, så føler man at der er noget galt og de så også siger man helst skal gøre noget ved det. Det er da heller ikke mange bleer der er i pakken i bruger. Søger I tilskud til dem? De fleste jeg har set til 90 kr. er der enten 12 eller 13 i. Nu kan han stadig bruge dem op til 30 kg, men han vejer jo 28 kg, så det jo ikke så længe endnu og synes godt nok også det andet bliver dyrt i længden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.