Hej allesammen 
Jeg vil høre om der er nogen der ved noget om hvordan man bedst tackler det når ens barn ikke kan holde sig tør om natten. Han er 8 år, men bruger ble om natten og har nu fundet nogle bleer der kan holde hans omgivelser tørre, men han hart det skidt med det og jeg er blevet anbefalet at gå til lægen omkring det af nogle på mit arbejde. Jeg har ikke tænkt så meget over det før, da vi på min mors side i familien ikke kan sove en hel nat igennem uden at skulle på toilettet, så for mig virker det meget normalt. Men nu har jeg bestilt en tid og er ikke sikker på om jeg skal have ham med til lægen den dag eller jeg bare selv skal gå derop. Min tanke er jo bare selv at gå derop, da jeg ved han har det skidt med det, men ved jo ikke om lægen skal bruge hans tilstedværelse. Så vil høre om der er nogen der har prøvet det samme og om det er bedst barnet er med eller ej og ellers ved noget om emnet. På et tidspunkt prøvede hans far at arbejde med at bleen skulle af om natten, da han mente det ville øge bevidstheden om hans blære og at vågne ved det, når han skulle. Det virkede kun en gang imellem og så gik det ned ad bakke igen. Så nu bruger han igen ble hver nat og i sidste uge havde han så også et "uheld" midt om dagen, da han legede udenfor og det har han da ikke haft siden børnehaven. Men vil rigtig gerne høre om der er andre der ved noget fra egne eller andres erfaringer..
Anmeld