Jeg springer sku ud i det.. De første par gange jeg prøvede det havde jeg dårlig mave ca 2-3 uger.. Gik til lægen og forklarede det og fik dette svar:Hvis der er brugt en form for glidecreme, kan det bliver skubbet så langt op St det ligger i tarmen, og blødgør din aff., og det med luft i maven kan være hvis din kæreste har trukket sig ud, under samleje, også ind igen, det kan godt skabe langvarig luft i maven.. Siven kan godt være fordi din endetarmsåbning er blevet udvidet og har svært ved at lukke sig..2. teroi er, hvis du spiser så sundt som du skriver, kan din mave får en form for fedt/sukker chok også skal denne vende sig tilbage til det normale..De to ting kan måske hænge sammen
Og til andre læsere, så skal det IKKE forstås som at jeg ligger med røven i vejret og siger bring it on! 
Bubbes du har intet skrevet som du burde være "pinlig" over.
Helt enig med dit første svar i dette indlæg Bubbes.
Dertil vil jeg også tilføje at sæd også blødgøre afføringen og dette kan være med til at det tager dage at få maven i orden og derfor det siver.
Er der en rift, kan det nok bløde lidt i lang tid, hvis riften springer op eller blødgøres hele tiden, da den så ik har mulighed for at hele.
Så kære anonym, bliv endelig ved med at dyrke anal hvis du kan lide det....
Anmeld