et helt igennem pinligt emne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

Tråden kan ikke slettes

det mente jeg nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

quity

Jeg springer sku ud i det.. De første par gange jeg prøvede det havde jeg dårlig mave ca 2-3 uger.. Gik til lægen og forklarede det og fik dette svar:Hvis der er brugt en form for glidecreme, kan det bliver skubbet så langt op St det ligger i tarmen, og blødgør din aff., og det med luft i maven kan være hvis din kæreste har trukket sig ud, under samleje, også ind igen, det kan godt skabe langvarig luft i maven.. Siven kan godt være fordi din endetarmsåbning er blevet udvidet og har svært ved at lukke sig..2. teroi er, hvis du spiser så sundt som du skriver, kan din mave får en form for fedt/sukker chok også skal denne vende sig tilbage til det normale..De to ting kan måske hænge sammen Og til andre læsere, så skal det IKKE forstås som at jeg ligger med røven i vejret og siger bring it on!

Bubbes du har intet skrevet som du burde være "pinlig" over.

Helt enig med dit første svar i dette indlæg Bubbes. 

Dertil vil jeg også tilføje at sæd også blødgøre afføringen og dette kan være med til at det tager dage at få maven i orden og derfor det siver.

Er der en rift, kan det nok bløde lidt i lang tid, hvis riften springer op eller blødgøres hele tiden, da den så ik har mulighed for at hele.

Så kære anonym, bliv endelig ved med at dyrke anal hvis du kan lide det....

Anmeld

3. april 2011

Janni85

quity skriver:

Helt enig med dit første svar i dette indlæg.

Er helt enig

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

quity skriver:

Dertil vil jeg også tilføje at sæd også blødgøre afføringen og dette kan være med til at det tager dage at få maven i orden og derfor det siver.

Er der en rift, kan det nok bløde lidt i lang tid, hvis riften springer op eller blødgøres hele tiden, da den så ik har mulighed for at hele.

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

Kb skriver:

Uha lyder altså ikke rart Det bekræfter mig bare i at jeg ikke skal kaste mig ud i det med analsex - selvom jeg har en mand som gør hvad han kan for at overtale mig.... Ikke fordi at denne tråd skal handle om analsex, sorry trådstarter

Griner.. Jeg samme "type" mand.. Jeg har så givet efter, og gør han det "rigtigt" dvs ikke bare føre kalorius med 100km/t op i mig - så kan det godt nydes.. Men vil sige det er ikke rart hvis man føler sig presset

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

quity skriver:

Ih hvor er du sød!.. Loggede lige ind og så en masse notifikationer og tænker SHIIIIT så kommer der kommentarer Men mange tak alligevel

Anmeld

3. april 2011

quity

Bubbes skriver:

Ih hvor er du sød!.. Loggede lige ind og så en masse notifikationer og tænker SHIIIIT så kommer der kommentarer Men mange tak alligevel

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.