et helt igennem pinligt emne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Anonym trådstarter

Bubbes skriver:

Kan ikke skrive ANO, jeg dømmer ikke - og Btw min mand og jeg har også haft analsex.. Du bestemmer selv.. Men hvisker det satme ikke offentligt

ja ved godt at i ikke kan svare ano, det beklager jeg. skal lige overveje om jeg vil skrive privat.

men husk lige at denne gang var det ikke efter analsex. det var kun sidste weekend at vi havde den form for sex. så hvis din teori er noget med sex at gøre, så tror jeg ikke den holder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Sabsy

Anonym skriver:

ja ved godt at i ikke kan svare ano, det beklager jeg. skal lige overveje om jeg vil skrive privat.

men husk lige at denne gang var det ikke efter analsex. det var kun sidste weekend at vi havde den form for sex. så hvis din teori er noget med sex at gøre, så tror jeg ikke den holder.

Jeg springer sku ud i det.. De første par gange jeg prøvede det havde jeg dårlig mave ca 2-3 uger.. Gik til lægen og forklarede det og fik dette svar:Hvis der er brugt en form for glidecreme, kan det bliver skubbet så langt op St det ligger i tarmen, og blødgør din aff., og det med luft i maven kan være hvis din kæreste har trukket sig ud, under samleje, også ind igen, det kan godt skabe langvarig luft i maven.. Siven kan godt være fordi din endetarmsåbning er blevet udvidet og har svært ved at lukke sig..2. teroi er, hvis du spiser så sundt som du skriver, kan din mave får en form for fedt/sukker chok også skal denne vende sig tilbage til det normale..De to ting kan måske hænge sammen Og til andre læsere, så skal det IKKE forstås som at jeg ligger med røven i vejret og siger bring it on!

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Bubbes skriver:

Jeg springer sku ud i det.. De første par gange jeg prøvede det havde jeg dårlig mave ca 2-3 uger.. Gik til lægen og forklarede det og fik dette svar:Hvis der er brugt en form for glidecreme, kan det bliver skubbet så langt op St det ligger i tarmen, og blødgør din aff., og det med luft i maven kan være hvis din kæreste har trukket sig ud, under samleje, også ind igen, det kan godt skabe langvarig luft i maven.. Siven kan godt være fordi din endetarmsåbning er blevet udvidet og har svært ved at lukke sig..2. teroi er, hvis du spiser så sundt som du skriver, kan din mave får en form for fedt/sukker chok også skal denne vende sig tilbage til det normale..De to ting kan måske hænge sammen Og til andre læsere, så skal det IKKE forstås som at jeg ligger med røven i vejret og siger bring it on!

så du mener altså at min krop godt kan opføre sig så mærkeligt pga. det store skift i kost?

hvis dette stopper på samme måde som sidste gang, vil jeg prøve at holde den sunde kost igennem næste weekend for at teste det. men ellers har jeg planer om at skrive til lægen igen.

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

Anonym skriver:

så du mener altså at min krop godt kan opføre sig så mærkeligt pga. det store skift i kost?

hvis dette stopper på samme måde som sidste gang, vil jeg prøve at holde den sunde kost igennem næste weekend for at teste det. men ellers har jeg planer om at skrive til lægen igen.

Sådan havde jeg det i en periode..Spiste intet usundt, og skulle til noget film/pige/hygge aften - og to dage efter havde jeg voldsom diarre i en EVIGHED!!.. Det var grundet at maven havde været for meget fedt/sukker i min sunde periode..Altså jeg er ikke læge - men vil næsten sige mig 99% sikker

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Bubbes skriver:

Sådan havde jeg det i en periode..Spiste intet usundt, og skulle til noget film/pige/hygge aften - og to dage efter havde jeg voldsom diarre i en EVIGHED!!.. Det var grundet at maven havde været for meget fedt/sukker i min sunde periode..Altså jeg er ikke læge - men vil næsten sige mig 99% sikker

min teori lyder jo meget rigtig så.

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

Anonym skriver:

min teori lyder jo meget rigtig så.

Super når duhar fået de svar du søger, kan jeg så lokke dig til St få tråden slettet, tænker mere min uddybne ytring ;p

Anmeld

3. april 2011

Kb

Bubbes skriver:

Uha lyder altså ikke rart Det bekræfter mig bare i at jeg ikke skal kaste mig ud i det med analsex - selvom jeg har en mand som gør hvad han kan for at overtale mig.... Ikke fordi at denne tråd skal handle om analsex, sorry trådstarter

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

Bubbes skriver:

Hvor er du sød .

Jeg har også haft nogle "sjove" og uheldige ting omkring det analsex og "normal" sex, jeg har haft med mit barns far . f.eks hvor den ikke kan komme ind(bag til) og lige pludselig, meget hurtigt så er den helt inde, dét gør nas og så er det knapt så sjovt når det gør ondt . Og engang under "normal" sex i stuen i en underlig stilling hvor vi begge stod på så gik jeg også i stykker, mere end da jeg fødte .. så nu har folk også "noget" på mig så du er ikke den eneste

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Bubbes skriver:

Super når duhar fået de svar du søger, kan jeg så lokke dig til St få tråden slettet, tænker mere min uddybne ytring ;p

tror ikke man kan få tråden slettet. man kan du ikke skrive til Henrik og be ham slette dit indlæg?

Anmeld

3. april 2011

louise8723

Bubbes skriver:

Tråden kan ikke slettes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.