et helt igennem pinligt emne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.949 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Anonym trådstarter

åh jeg er så flov, men må spørge alligevel:

i sidste weekend dyrkede min kæreste og jeg anal sex. dagen efter havde jeg meget luft i maven, og generelt tynd mave. ind i mellem begyndte jeg at få "siven af udflåd" fra det bagerste hul. det lugtede ikke af afføring, men var iblandet en smule lyst blod. jeg var øm efter de mange toiletbesøg, men havde ellers ingen smerter.

mandag var det der stadig, så jeg kontaktede lægen som blot mente at det var en lille rift. og det var ovre tirsdag morgen.

idag er det så kommet igen. der er ikke den samme farve af blod i det. det er nærmest meget svagt gulligt, og der er nok til at jeg må gå med et bind. det gør ikke ondt, men maven brokker sig igen.

min teori er nu denne:

jeg spiser meget sundt i hverdagene. masser af groft brød, frugt, grønt og drikker kun vand eller mælk. i weekenden er det helt anderledes. jeg spiser mange chips, meget kage, slik osv. drikker sodavand, kakao og juice. kan det være denne omvæltning min mave pludselig reagere på? kunne man forestille sig at kroppen simpelthen ikke kan omstille sig til at optage denne mængde af usundt fedt, så det simpelthen "render igennem"

jeg har før haft diare i weekenden, men har aldrig haft denne "siven" og derfor er det først nu jeg er begyndt at tænke over om det kunne være det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

2babygirls

Det kan godt være omstillingen din mave ikke kan følge med til.. Når man mand laver krydret mad når jeg kun sidste mundfuld og så skal jeg bare på toilettet

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Det kan godt være omstillingen din mave ikke kan følge med til.. Når man mand laver krydret mad når jeg kun sidste mundfuld og så skal jeg bare på toilettet

jamen det er også det eneste jeg kan komme frem til. især fordi det først starter søndag, og er væk igen tirsdag morgen (eller sådan var det sidste gang, ved jo ikke med denne endnu)

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

ikke nogen der kender til det?

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

Anonym skriver:

ikke nogen der kender til det?

Skriv til privat - har en teori.. Som jeg dog ikke vil dele herinde

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

Bubbes skriver:

Skriv til privat - har en teori.. Som jeg dog ikke vil dele herinde

nej nej nej det er lidt for pinligt du må bare hviske det

Anmeld

3. april 2011

henh01

Hvis han er kommet oppe i dig er det nok bare sæd der siver ud.

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hvis han er kommet oppe i dig er det nok bare sæd der siver ud.

tror ikke du har læst det hele.

det var kun sidste weekend hvor jeg havde dyrket anal sex først. denne weekend har jeg ikke. og seriøst, hvis det var sæd ville det jo ikke bruge 2 dage på at løbe ud.

Anmeld

3. april 2011

Sabsy

Anonym skriver:

nej nej nej det er lidt for pinligt du må bare hviske det

Kan ikke skrive ANO, jeg dømmer ikke - og Btw min mand og jeg har også haft analsex.. Du bestemmer selv.. Men hvisker det satme ikke offentligt

Anmeld

3. april 2011

henh01

Anonym skriver:

tror ikke du har læst det hele.

det var kun sidste weekend hvor jeg havde dyrket anal sex først. denne weekend har jeg ikke. og seriøst, hvis det var sæd ville det jo ikke bruge 2 dage på at løbe ud.

misforstod Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.