åh jeg er så flov, men må spørge alligevel:
i sidste weekend dyrkede min kæreste og jeg anal sex. dagen efter havde jeg meget luft i maven, og generelt tynd mave. ind i mellem begyndte jeg at få "siven af udflåd" fra det bagerste hul. det lugtede ikke af afføring, men var iblandet en smule lyst blod. jeg var øm efter de mange toiletbesøg, men havde ellers ingen smerter.
mandag var det der stadig, så jeg kontaktede lægen som blot mente at det var en lille rift. og det var ovre tirsdag morgen.
idag er det så kommet igen. der er ikke den samme farve af blod i det. det er nærmest meget svagt gulligt, og der er nok til at jeg må gå med et bind. det gør ikke ondt, men maven brokker sig igen.
min teori er nu denne:
jeg spiser meget sundt i hverdagene. masser af groft brød, frugt, grønt og drikker kun vand eller mælk. i weekenden er det helt anderledes. jeg spiser mange chips, meget kage, slik osv. drikker sodavand, kakao og juice. kan det være denne omvæltning min mave pludselig reagere på? kunne man forestille sig at kroppen simpelthen ikke kan omstille sig til at optage denne mængde af usundt fedt, så det simpelthen "render igennem"
jeg har før haft diare i weekenden, men har aldrig haft denne "siven" og derfor er det først nu jeg er begyndt at tænke over om det kunne være det.
Anmeld