Farve på autostol - hvad skal man vælge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

LinLin

B&J skriver:

Vi har ikke prøvet den inu

iiiih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

LinLin

Nej... det er godt nok en Recaro!!

Skulle jeg vælge en af de farver på Römeren, så ville jeg nok vælge NOAH eller FELIX  Det er nogle rigtig gode farver synes jeg!!

Det er også Noah jeg umiddelbart er mest hooked på (min kæreste har ikke så meget at sige i dette tilfælde )

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

DAs mor skriver:

Smart Er det det der følger med - eller noget man køber ved siden af? Kunne se de solgte et "sommer-betræk"...

Den vi lige har købt er nummeret større end den i skal have og der er betrækket vist sådan, på den i skal købe er det et sommerbetræk, men en hvid stofble henover stolen når man forlader bilen kan også gøre det

Anmeld

3. april 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Jeg synes altså sagtens man kan mærke forskel når man sætter sig ind i en bil om sommeren - om den har lyse eller mørke sæder

Hvorfor så sort?

Synes det er varmt uanset hvad.. især læder.. puueha!!!

Vi valgte sort da vi godt vil have en lille spire om 1½år igen, så derfor var vi praktiske.. og så synes jeg måske den lyserøde er liiiige voldsom nok at kigge på i længden

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Synes det er varmt uanset hvad.. især læder.. puueha!!!

Vi valgte sort da vi godt vil have en lille spire om 1½år igen, så derfor var vi praktiske.. og så synes jeg måske den lyserøde er liiiige voldsom nok at kigge på i længden

Hehe - ja det ville jeg heller ikke kunne holde ud

- og jeg skal ALDRIG have en bil med læderindtræk! - det er både ´(ekstra) varmt og det klister om sommeren

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Albertesmor skriver:

Den vi lige har købt er nummeret større end den i skal have og der er betrækket vist sådan, på den i skal købe er det et sommerbetræk, men en hvid stofble henover stolen når man forlader bilen kan også gøre det

Ok

Anmeld

3. april 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Hehe - ja det ville jeg heller ikke kunne holde ud

- og jeg skal ALDRIG have en bil med læderindtræk! - det er både ´(ekstra) varmt og det klister om sommeren

Ja nemlig, smelte smelte

Har du besluttet dig for en farve ??

Anmeld

3. april 2011

LinLin

DLM skriver:

yeps den er flot og behagelig at kigge på. men det er også kun hvis jeg skulle vælge en med farve

Ved ikke om jeg synes den er "behagelig" at kigge på - men den lyseblå er i hvert fald værre  ELsker lysegrøn/lime, men nok ikke lige til en autostol - tror det ender med en "kedeligere" udgave...

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Ja nemlig, smelte smelte

Har du besluttet dig for en farve ??

Ikke endnu

Anmeld

3. april 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Ikke endnu

Så vidt jeg kan se er Jet lysere end Billy... eller svigter mine øjne inde på siden ???

http://www.britax-roemer.dk/autostole/autostole/safefix-plus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.