Farve på autostol - hvad skal man vælge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.899 visninger
38 svar
0 synes godt om
3. april 2011

LinLin

Nu har vi endeligt fundet ud af hvilken autostol Adam skal have som den næste (9-18kg) - problemet er bare at den fåes i alt for mange forskellige farver (13!)!

Stolen vi vil købe er Römer King Plus. Jeg har fundet den rimeligt billigt på en tysk side:

http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c247_R--mer-KING-PLUS.html

- men hvilken skal man vælge??? Tænker umiddelbart at en sort er praktisk men bliver varm om sommeren og at en lys er sart (tænkernår han sveder/savler - ikke så meget mad )men kølig  

Jeg har brug for jeres hjælp:

Hvilken farve har jeres autostol - er I tilfredse med den (altså farven, ikke stolen!)???

Tænker at denne måske er bedst, men HJÆLP!!!:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

DLM

altså ja jeg ville nok som dig vælge en neutral en. ellers ville jeg vælge den grønne elsker grøn ^^

Anmeld

3. april 2011

B&J

Vi valgte vores i sort og grå for så har vi til den næste også

Anmeld

3. april 2011

MaliksMor

DAs mor skriver:

Nu har vi endeligt fundet ud af hvilken autostol Adam skal have som den næste (9-18kg) - problemet er bare at den fåes i alt for mange forskellige farver (13!)!

Stolen vi vil købe er Römer King Plus. Jeg har fundet den rimeligt billigt på en tysk side:

http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c247_R--mer-KING-PLUS.html

- men hvilken skal man vælge??? Tænker umiddelbart at en sort er praktisk men bliver varm om sommeren og at en lys er sart (tænkernår han sveder/savler - ikke så meget mad )men kølig  

Jeg har brug for jeres hjælp:

Hvilken farve har jeres autostol - er I tilfredse med den (altså farven, ikke stolen!)???

Tænker at denne måske er bedst, men HJÆLP!!!:

vi har den på billede - og den er helt fin.

Anmeld

3. april 2011

LinLin

DLM skriver:

altså ja jeg ville nok som dig vælge en neutral en. ellers ville jeg vælge den grønne elsker grøn ^^

Den der limegrønne?

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

stod selv i dilemmaet for et par måneder siden, havde egentligt sat mig på en rød men manden i butikken fortalte at de farvede ret hurtigt bliver nusset at se på

Anmeld

3. april 2011

misslea

Hejsa...

vi skal også til at købe  ny autostil til vores datter snart!!! Den vi har nu er grå, og det har vi været RIGTIG glade for!!! Så jeg tror, at vi vælger en grå igen!!! Ikke helt lys og heller ikke helt mørk

Anmeld

3. april 2011

LinLin

B&J skriver:

Vi valgte vores i sort og grå for så har vi til den næste også

Regner ikke med at skulle have flere, så det er ikke et kriterie her - men hvordan er den sorte? bliver den ikke varm (eller har I ikke prøvet den om sommeren endnu...?)

Anmeld

3. april 2011

DLM

DAs mor skriver:

Den der limegrønne?

yeps den er flot og behagelig at kigge på. men det er også kun hvis jeg skulle vælge en med farve

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Albertesmor skriver:

stod selv i dilemmaet for et par måneder siden, havde egentligt sat mig på en rød men manden i butikken fortalte at de farvede ret hurtigt bliver nusset at se på

Den røde er ellers meget fed - også til en dreng

Jeg er netop nervøs for at vælge en der bliver grim i farven/får skjolder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.