Farve på autostol - hvad skal man vælge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

LinLin

CamillaRH skriver:

vi har den på billede - og den er helt fin.

Det lyder godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Nu har vi endeligt fundet ud af hvilken autostol Adam skal have som den næste (9-18kg) - problemet er bare at den fåes i alt for mange forskellige farver (13!)!

Stolen vi vil købe er Römer King Plus. Jeg har fundet den rimeligt billigt på en tysk side:

http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c247_R--mer-KING-PLUS.html

- men hvilken skal man vælge??? Tænker umiddelbart at en sort er praktisk men bliver varm om sommeren og at en lys er sart (tænkernår han sveder/savler - ikke så meget mad )men kølig  

Jeg har brug for jeres hjælp:

Hvilken farve har jeres autostol - er I tilfredse med den (altså farven, ikke stolen!)???

Tænker at denne måske er bedst, men HJÆLP!!!:

Det med farven sort er mere varm skulle være en kæmpe myte, og stolen er jo ikke ude i den bagende sol hele året rundt.

Om sommeren er en bil jo varm uanset hvad.

Vi har Römer baby-safe plus i sort, som hedder Jet og den er rigtig fin, og vi er meget glade for den. Vi vælger skam også næste str i sort.

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

DAs mor skriver:

Den røde er ellers meget fed - også til en dreng

Jeg er netop nervøs for at vælge en der bliver grim i farven/får skjolder...

Vores blev sort

Anmeld

3. april 2011

LinLin

misslea skriver:

Hejsa...

vi skal også til at købe  ny autostil til vores datter snart!!! Den vi har nu er grå, og det har vi været RIGTIG glade for!!! Så jeg tror, at vi vælger en grå igen!!! Ikke helt lys og heller ikke helt mørk

Også Römer? 

Min store drengs er grå/petrol, men den er ikke lys på de "farlige" steder (= ved hovedet - han er nemlig en varm dreng!, der sveder en del om sommeren når vi kører...)

Anmeld

3. april 2011

B&J

DAs mor skriver:

Regner ikke med at skulle have flere, så det er ikke et kriterie her - men hvordan er den sorte? bliver den ikke varm (eller har I ikke prøvet den om sommeren endnu...?)

Vi har ikke prøvet den inu

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Albertesmor skriver:

Vores blev sort

Og den bliver ikke varm??? Eller det har I vel ikke nået at "opleve"...

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

Og den bliver ikke varm??? Eller det har I vel ikke nået at "opleve"...

Deres overtræk skulle være sådan nogle der ikke bliver varme, men nu har vi også sort film på vores bilruder, det kan anbefales til alle med børn

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Det med farven sort er mere varm skulle være en kæmpe myte, og stolen er jo ikke ude i den bagende sol hele året rundt.

Om sommeren er en bil jo varm uanset hvad.

Vi har Römer baby-safe plus i sort, som hedder Jet og den er rigtig fin, og vi er meget glade for den. Vi vælger skam også næste str i sort.

Jeg synes altså sagtens man kan mærke forskel når man sætter sig ind i en bil om sommeren - om den har lyse eller mørke sæder

Hvorfor så sort?

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Albertesmor skriver:

Deres overtræk skulle være sådan nogle der ikke bliver varme, men nu har vi også sort film på vores bilruder, det kan anbefales til alle med børn

Smart Er det det der følger med - eller noget man køber ved siden af? Kunne se de solgte et "sommer-betræk"...

Anmeld

3. april 2011

misslea

DAs mor skriver:

Også Römer? 

Min store drengs er grå/petrol, men den er ikke lys på de "farlige" steder (= ved hovedet - han er nemlig en varm dreng!, der sveder en del om sommeren når vi kører...)

Nej... det er godt nok en Recaro!!

Skulle jeg vælge en af de farver på Römeren, så ville jeg nok vælge NOAH eller FELIX  Det er nogle rigtig gode farver synes jeg!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.