Tvillinge damerne i 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

DK

Hvor VILDT at du allerede er så langt! Jeg synes liiiige du har annonceret at du var gravid med tvillingerne! Hvor bliver tiden dog af?

Derudover ser du almindelig flot og smuk ud! Tænk at der er to små lækre tøser der ligger derinde og hygger sig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

ulleby

Bavianis skriver:

Du er FLOT! Og jeg er SÅ spændt på at høre fra dig mht fødsel! Godt jeg er gået på barsel, så jeg kan sidde på baby.dk heeeele dagen

Hvor er du sød Hi hi jamen så er det bare om at følge med - så må vi se hvornår jeg får tid at skrive efter fødsel eller om nogen annoncere det

Håber du nyder din barsel

Anmeld

14. april 2011

ulleby

Sakris skriver:

Hvor er du dog smuk gravid!

Og Super søde navne I har valgt

Mange tak skal du have Er også meget glad for at de ikke blev nævnt i kirken i dag

Anmeld

14. april 2011

ulleby

Maise86 skriver:

Måske et dumt spørgsmål - men har i på forhånd bestemt hvem der skal hedde hvad? Rigtig søde navne!

Ja vi har så - for de kan ikke bytte plads - så derfor har vi fra ret tidlig kunne tiltale dem ved navn

Anmeld

14. april 2011

ulleby

DK skriver:

Hvor VILDT at du allerede er så langt! Jeg synes liiiige du har annonceret at du var gravid med tvillingerne! Hvor bliver tiden dog af?

Derudover ser du almindelig flot og smuk ud! Tænk at der er to små lækre tøser der ligger derinde og hygger sig!

Ja tiden kan til tider virke til at have fløjet afsted - men nu må det også gerne ske

Mange tak skal du have - håber du nyder tiden med bimmeren i dine arme. Han ser rigtig lækker ud

Anmeld

14. april 2011

Maise86

ulleby skriver:

Ja vi har så - for de kan ikke bytte plads - så derfor har vi fra ret tidlig kunne tiltale dem ved navn

Hvor er det altså spændende!! Og hvor er i heldige! Er de enæggede? Og i så fald har i så taget nogle forholdsregler for at kunne kende forskel?

Anmeld

14. april 2011

ulleby

Maise86 skriver:

Hvor er det altså spændende!! Og hvor er i heldige! Er de enæggede? Og i så fald har i så taget nogle forholdsregler for at kunne kende forskel?

Ja de er enægget Nej egentlig ikke, fik afvide den enes hovede var lidt mere aflang kunne de se på scanningen, ellers er der lidt vægt forskel. Men nu må vi se

Anmeld

14. april 2011

Aprilmor11

132319 skriver:

Det er kun det røde der skal bruges. Tillad at jeg hjælper dig her:

Woaw, smuuuk mave

Anmeld

14. april 2011

Maise86

ulleby skriver:

Ja de er enægget Nej egentlig ikke, fik afvide den enes hovede var lidt mere aflang kunne de se på scanningen, ellers er der lidt vægt forskel. Men nu må vi se

Held og lykke med det hele!

Anmeld

15. april 2011

Bavianis

Haha - jeg sad også og varnervøs over, om prinsen nu skulle hedde noget med Birk! Og suuuper flotte navne I har valgt! Birk ved da slet ikke hvem han skal vælge når den tid kommer!! Han må tage dem med til Utah og blive mormon...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.