Tvillinge damerne i 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

ulleby

Babyklar skriver:

Æv æv kan heller ikke se billedet ..

men hold op hvor er tiden for dig os bare fløjen afsted er i så klar og parat til dem ?

Syntes faktisk tiden har været lang - men nu er det ved at være op over

Er i dag 36+2 så de må meget gerne komme NU!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

132319

ulleby skriver:

Tak for hjælpen - Henrik er på sagen hvorfor jeg ikke kan uploade billeder ordentligt sikke noget rod.

Ja, det er da også underligt men det var så lidt 

En anden gang kan du kopiere billedets adresse, højreklikke her og klikke på "indsæt/rediger billede" og så sætte adressen ind. Lidt bøvlet, men det virker 

Og hvor er du forresten flot, de ligger godt derinde de to piger 

Anmeld

12. april 2011

ulleby

Kofoed33 skriver:

Hvor meget graviditets tøj kan man passe, når der er to tøser der slås om pladsen?

Jeg kan ikke hold eud at have gravid cowboybukser på mere, men harems bukser, leggings og smarte kjoler er ok endnu

Men helst noget der sidder løst - så det ikke strammer

Mht vægten har jeg lige rundet de 90 med start vægt på 65 kg - jeg har tabt mig siden i sidste uge 1 kg og 1 com om maven

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

ulleby skriver:

Syntes faktisk tiden har været lang - men nu er det ved at være op over

Er i dag 36+2 så de må meget gerne komme NU!!!!!!!

hihi, nu må heller vente på din kejsersnit.. der er vel en grund til det ikk ..

glæder mig til at se damerne .. hva ska de hedde ?

Anmeld

12. april 2011

ulleby

KaMa skriver:

Waauv, hvor er du flot - og så gik tiden! Jeg fødte 36+3, så der er ikke længe til, hvis du går i mit fodspor.

Skal du føde dem selv. Du sættes vel i gang om 3 uger så? Eller skal du have KS?

Ih, glæder mig til at se dem på billeder. Følger de med vægtmæssigt?

En sidste (klich&eacute: NYD NYD NYD NYD tiden inden du får hænderne fulde. Jeg var selv ved at blive sindssyg af den slags udtalelser. Specielt fordi, at jeg var så besværet, at det var svært at nyde tiden. Når jeg tænker tilbage, kan jeg dog virkelig godt savne tiden på sofaen.

Mange tak skal du have - hvor er du sød

Jeg vil gerne føde NU er 36+2 i dag Men ellers er der pks omkring påske, enten før eller efter nu må vi se hi hi

De er vist lidt små men ikke noget allarmerende, de skulle forhåbentlig nå 2500 gram ved fødsel men nu må vi se

Jeg prøver at nyde tiden nu her, fik læst en hel bog igår det var skønt, i dag står den på sofa og tv og lidt små opgaver i hjemmet

Glæder mig også til at vise dem frem til jer - forhåbentlig er der kommet en løsning på mit upload af billed problem. Ville gerne vise et billede fra i dag men det ender nok i noget rod...

Anmeld

12. april 2011

Nadia&Daniel

Hvor er det en skøn mave

Glæder mig til at "hilse" på pigerne

Anmeld

12. april 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Wow hvor er du flot og så med TO kan du se sådan ud  Det er for vildt. Vil du lige se mig i úge 35+5 hihi

Du så jo også brand godt ud søde Men meget tungt og jeg syntes mit er tungt....

Anmeld

12. april 2011

ulleby

KaMa skriver:

Jeg blev pæn stor. Du kan se billederne her:

Ja, jeg så lige, at datoen var hemmlig i anden tråd.. Så har vi en god grund til at gå på baby HVER dag.. hahaha

Rigtig fin tvillinge hule du fik groet dig - den kan du godt være stolt af Var det nogle fine str de rkom ud så?

Anmeld

12. april 2011

ulleby

maria_wt skriver:

De ligger godt nok fint kan man se Og så uge 35...

Mange tak skal du have

Anmeld

12. april 2011

ulleby

Mormilla skriver:

Hvor ser du smuk ud

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.