Tvillinge damerne i 35+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Kofoed.

Hvor meget graviditets tøj kan man passe, når der er to tøser der slås om pladsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Vial

Waauv, hvor er du flot - og så gik tiden! Jeg fødte 36+3, så der er ikke længe til, hvis du går i mit fodspor.

Skal du føde dem selv. Du sættes vel i gang om 3 uger så? Eller skal du have KS?

Ih, glæder mig til at se dem på billeder. Følger de med vægtmæssigt?

En sidste (klich&eacute: NYD NYD NYD NYD tiden inden du får hænderne fulde. Jeg var selv ved at blive sindssyg af den slags udtalelser. Specielt fordi, at jeg var så besværet, at det var svært at nyde tiden. Når jeg tænker tilbage, kan jeg dog virkelig godt savne tiden på sofaen.

Anmeld

12. april 2011

Vial

Kofoed33 skriver:

Hvor meget graviditets tøj kan man passe, når der er to tøser der slås om pladsen?

jeg kunne passe ALT. Jeg er 181 cm og jeg kom op på lidt over 100 kilo. Eller var det 110..

Anmeld

12. april 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

jeg kunne passe ALT. Jeg er 181 cm og jeg kom op på lidt over 100 kilo. Eller var det 110..

Puha, du snakker slut vægt omkring andres start vægt Blev du lige så stor?

Hun skal have kejsersnit sidste til påske (ved ikke fortæller mere, øv), men spørgsmålet er så, er det inden skærtorsdag, pamlesøndag eller påske søndag?

Anmeld

12. april 2011

Vial

Kofoed33 skriver:

Puha, du snakker slut vægt omkring andres start vægt Blev du lige så stor?

Hun skal have kejsersnit sidste til påske (ved ikke fortæller mere, øv), men spørgsmålet er så, er det inden skærtorsdag, pamlesøndag eller påske søndag?

Jeg blev pæn stor. Du kan se billederne her:

Ja, jeg så lige, at datoen var hemmlig i anden tråd.. Så har vi en god grund til at gå på baby HVER dag.. hahaha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Jeg blev pæn stor. Du kan se billederne her:

Ja, jeg så lige, at datoen var hemmlig i anden tråd.. Så har vi en god grund til at gå på baby HVER dag.. hahaha

Du er faktisk lidt større end jeg er ellers så er det på grund af, at min er buttet og din var spids.

Ja, meget, for mig er det påske palmesøndag, så jeg gætter på, at det er senest på fredag hun skal have dem ud.

Anmeld

12. april 2011

maria_wlt

132319 skriver:

Det er kun det røde der skal bruges. Tillad at jeg hjælper dig her:

De ligger godt nok fint kan man se Og så uge 35...

Anmeld

12. april 2011

mullesmith2

Wow hvor er du flot og så med TO kan du se sådan ud  Det er for vildt. Vil du lige se mig i úge 35+5 hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Mormilla

Hvor ser du smuk ud

Anmeld

12. april 2011

ulleby

132319 skriver:

Det er kun det røde der skal bruges. Tillad at jeg hjælper dig her:

Tak for hjælpen - Henrik er på sagen hvorfor jeg ikke kan uploade billeder ordentligt sikke noget rod.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.