Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommerfuglelarven skriver: Sødt af dig at dele tilbuddet - jeg har dog min egen rabatordning med et andet firma, og der er en del mere rabat at hente
Sødt af dig at dele tilbuddet - jeg har dog min egen rabatordning med et andet firma, og der er en del mere rabat at hente
Altid dejligt med rabat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Hahaha .. vi nogle rigtig englebasser
Hahaha .. vi nogle rigtig englebasser
Ja vi er
pussepige skriver: Altid dejligt med rabat
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tina&Martin skriver: Det er blevet skrevet på bagsiden af pegefingeren
Det er blevet skrevet på bagsiden af pegefingeren
Må vi andre få det af vide?
twinboys skriver: Kære baby-piger/ drenge... Jeg har lavet en rabat-ordning med Funkylittlemonkey. Så nu skal der handles billigt ind på den super fede side med masser af lækkert mærketøj, I får en god service og lige noget godt tøj til jeres guldklumper med rabat I får 10 % rabat på købet, dog ikke udsalgsvarer ved at skrive twinboys i rabatkoden... Benyt nu lejligheden til at gøre en god handel... Majbritt RABAT- KODE twinboys http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/frontpage.html
Hvad med tvillingeforældre... får vi så lidt ekstra
Malene84 skriver: Hvad med tvillingeforældre... får vi så lidt ekstra
he he 2 ordre 10 % til hver... smiler...
sunshine80 skriver: Må vi andre få det af vide?
Hvad tænker du på ??
Hvad vil du gerne vide??? Måske jeg kan svare på det
twinboys skriver: Så del da ud til os også smiler
Så del da ud til os også smiler
Det var det sommerfuglelarven skrev om at hun havde sit eget sted hun fik procenter, så det ville jeg gerne høre hvor var henne. Hun skrev det var mere end 10% nemlig
Det gælder kun for mig selv, da jeg kender hende der har butikken, så kan desværre ikke dele.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128