Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina&Martin skriver: Uh, du er en skat.. Må straks ind og lure
Uh, du er en skat.. Må straks ind og lure
Smiler i lige måde og husk nu at skrive twinboys i kommentarfeltet for at opnå rabat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommerfuglelarven skriver: Sødt af dig at dele tilbuddet - jeg har dog min egen rabatordning med et andet firma, og der er en del mere rabat at hente
Sødt af dig at dele tilbuddet - jeg har dog min egen rabatordning med et andet firma, og der er en del mere rabat at hente
Så del da ud til os også smiler
twinboys skriver: Smiler i lige måde og husk nu at skrive twinboys i kommentarfeltet for at opnå rabat
Det er blevet skrevet på bagsiden af pegefingeren
Tina&Martin skriver: Det er blevet skrevet på bagsiden af pegefingeren
smiler dejligt... God handlelyst
Loa skriver: Ha ha
Ha ha
Altså ...
twinboys skriver: ja jeg kan mit kram... huskede du at skrive twinboys i kommentarfeltet
ja jeg kan mit kram... huskede du at skrive twinboys i kommentarfeltet
Hihi ja da - SELVFØLGELIG Rabatten er da den eneste gode undskyldning for jeg gjorde det..griner.. (og for at bortforklare til farmand at hun simpelthen bare manglede det tøj )
Lou87 skriver: Hihi ja da - SELVFØLGELIG Rabatten er da den eneste gode undskyldning for jeg gjorde det..griner.. (og for at bortforklare til farmand at hun simpelthen bare manglede det tøj )
Smiler så er det kun at modtage det så man kan få det nye tøj på
twinboys skriver: Smiler så er det kun at modtage det så man kan få det nye tøj på
Jep - når hun ka passe det..Havde dog LIDT fornuft i mig der sagde at jeg sku tage det nummeret større end nu - da hun har RIGELIGT pt
Klapper mig selv på skulderen (og pudser glorien)
Lou87 skriver: Jep - når hun ka passe det..Havde dog LIDT fornuft i mig der sagde at jeg sku tage det nummeret større end nu - da hun har RIGELIGT pt Klapper mig selv på skulderen (og pudser glorien)
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh hvor er du dygtig
Hjælper gerne med at pudse
Majbritt der også har min på idag
twinboys skriver: Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh hvor er du dygtig Hjælper gerne med at pudse Majbritt der også har min på idag
Hahaha .. vi nogle rigtig englebasser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128