Spørgsmål?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Janni85

Baby-støv skriver:

okay mange tak....

http://dk.swekidz.com/tvillingvagn-tako-jumper-blaa-p-293.html så fandt jeg denne i stedet for.....

Stort tillykke med de to små

Jeg har selv tvillinge-drenge på 5 år.

Min storebror har tvillinge-piger på snart 9 mdr. og de har denne barnevogn som du har fundet her og er super glade for den. Den er alle pengene værd!!!!

Glæd dig til at blive mor til TO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

twinny

Janni85 skriver:

Min storebror har tvillinge-piger på snart 9 mdr. og de har denne barnevogn som du har fundet her og er super glade for den. Den er alle pengene værd!!!!

okay mange tak.. så bliver det nok den.. for den koster nemlig ikk en bondegård...

jaah, det gør jeg også. Men det var godt nok overraskende, min familie troede heller ikk på to... hehe...

Anmeld

3. april 2011

Janni85

Baby-støv skriver:

okay mange tak.. så bliver det nok den.. for den koster nemlig ikk en bondegård...

jaah, det gør jeg også. Men det var godt nok overraskende, min familie troede heller ikk på to... hehe...

De er ihvertfaldet rigtig glade for den

Mine forældre/familie troede heller ikke på det og slet ikke da min bror kom nogle år efter med den samme besked

Anmeld

3. april 2011

twinny

Janni85 skriver:

De er ihvertfaldet rigtig glade for den

Mine forældre/familie troede heller ikke på det og slet ikke da min bror kom nogle år efter med den samme besked

hehe.... nej, det tror jeg gerne på...

Anmeld

3. april 2011

twinny

Janni85 skriver:

kan du så svarer mig på, om der er lifte med til? det kan vi ikke læse os til....

Anmeld

3. april 2011

Janni85

Baby-støv skriver:

kan du så svarer mig på, om der er lifte med til? det kan vi ikke læse os til....

Det er der ikke. Der er noget ekstra "indmad" i barnevognen istedet, som man så kan tage ud når de bliver større.

Anmeld

3. april 2011

twinny

Janni85 skriver:

Det er der ikke. Der er noget ekstra "indmad" i barnevognen istedet, som man så kan tage ud når de bliver større.

okay, hvordan fungere det? så det indmad er i stedet for lift??

Tak for svarene...

Anmeld

3. april 2011

Janni85

Baby-støv skriver:

okay, hvordan fungere det? så det indmad er i stedet for lift??

Tak for svarene...

Lidt som en ekstra madres (ovenpå den alm. madres)der er formet så baby kan ligge bedre.

Selv tak

Anmeld

3. april 2011

kamtok

Nea85 skriver:

Hej!
Jeg kender ikke til vognen men synes at den ser rigtig fin ud!
Hvis det var mig, der ventede tvillinger, tror jeg, at jeg ville vælge en vogn med drejelige forhjul. Jeg kunne godt forestille mig at det kunne blive tungt med på små børn, og så er det nok lettere at dreje vognen med drejelige hjul fremfor at "trykke" barnevognen ned hver gang..

Hilsen Linnea 35+5

Jeg var lige ved at skrive det samme.. Det ser ikke ud til at den har drejelige forhjul, og det er jo næsten et "must" når det er en tvillingevogn. 

Prøv at tjekke den her  http://www.flip-flap.dk/DUET

Anmeld

3. april 2011

twinny

Janni85 skriver:

Lidt som en ekstra madres (ovenpå den alm. madres)der er formet så baby kan ligge bedre.

Selv tak

oki... så man kan ikke tage baby op ligesom en lift..? er din bror glad for det??? undskyld alle spørgsmålene.. det lyder bare sjovt.... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.