Hejsa
Jeg er tvillingemor til enæggende drenge på snart 2 år og jeg kan kun sige... vælg for guds skyld en med drejelige forhjul. Det er alt for hårdt for din ryg at skulle trykke ned og dreje ca. 30 kilo et hav af gange om dagen. Du skal tænke på at du kommer til at bruge din krop rigtig meget i forvejen på mange bleskift og løft, så de steder hvor du har mulighed for at skåne dig selv er rigtig godt givet ud. 
Vi har en Teutonia Team Alu som vi har været super glade for. Drengene har sovet i den det første år og nu bruger vi den som klapvogn og elsker at den kan dreje. Og du kan SAGTENS finde den til en fornuftig pris. Vi købte vores brugt og de er sjældent særligt slidte da man jo, for de flestes vedkommende ihverfald, kun får tvillinger én gang, og de derfor ikke har været brugt så længe. 
Jeg vil anbefalde dig at kigge på hjemmesiden www.tvillinger.com hvor der er en køb - salg - bytte side for tvillingefamilier og der kan du finde rigtig meget godt. Vi købte blandt andet også vores tremmesenge derinde.
Håber du kunne bruge mit svar til lidt. Og glæd jer... at være tvillingeforældre er det første år hårdere end at løbe en maraton, men samtidig er det som at vinde i lotto. En gave som er SÅ STOR at man har svært ved at forstå det til tider.
Kh. Mia
Anmeld