Spørgsmål?! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.823 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. april 2011

twinny

Jeg melder lige ind her på tvilling debatten...

Mit hoved kører rundt med ting vi skal købe og alt hvad vi havde forventet skal være dobbel....

Barnevogn er der nogen, der kender denne her:

http://dk.swekidz.com/tvilling-vogne-driver-blaa-lyseblaa-p-250.html

Den var nemlig fin til en billig pris, er der nogle ting i kan sige om den??? både dårlige og gode?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Jeg melder lige ind her på tvilling debatten...

Mit hoved kører rundt med ting vi skal købe og alt hvad vi havde forventet skal være dobbel....

Barnevogn er der nogen, der kender denne her:

http://dk.swekidz.com/tvilling-vogne-driver-blaa-lyseblaa-p-250.html

Den var nemlig fin til en billig pris, er der nogle ting i kan sige om den??? både dårlige og gode?

Jeg kender den ikke, men jeg er faldet for den dyreste af alle tvillinge klapvogne, teutonia's.

Men synes lige du skulle oppes.

Er det et spørgsmål, hvad du skal have dobbelt af? eller var det mere en indledning?

Anmeld

2. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Jeg kender den ikke, men jeg er faldet for den dyreste af alle tvillinge klapvogne, teutonia's.

Men synes lige du skulle oppes.

Er det et spørgsmål, hvad du skal have dobbelt af? eller var det mere en indledning?

bare sådan lidt indledning....

men opper den lige....

Anmeld

2. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

bare sådan lidt indledning....

men opper den lige....

Okay, det kunne jo være andet

Anmeld

2. april 2011

Nea85

Hej!
Jeg kender ikke til vognen men synes at den ser rigtig fin ud!
Hvis det var mig, der ventede tvillinger, tror jeg, at jeg ville vælge en vogn med drejelige forhjul. Jeg kunne godt forestille mig at det kunne blive tungt med på små børn, og så er det nok lettere at dreje vognen med drejelige hjul fremfor at "trykke" barnevognen ned hver gang..

Hilsen Linnea 35+5

Anmeld

2. april 2011

2xlykke

Hejsa

Jeg er tvillingemor til enæggende drenge på snart 2 år og jeg kan kun sige... vælg for guds skyld en med drejelige forhjul. Det er alt for hårdt for din ryg at skulle trykke ned og dreje ca. 30 kilo et hav af gange om dagen. Du skal tænke på at du kommer til at bruge din krop rigtig meget i forvejen på mange bleskift og løft, så de steder hvor du har mulighed for at skåne dig selv er rigtig godt givet ud.

Vi har en Teutonia Team Alu som vi har været super glade for. Drengene har sovet i den det første år og nu bruger vi den som klapvogn og elsker at den kan dreje. Og du kan SAGTENS finde den til en fornuftig pris. Vi købte vores brugt og de er sjældent særligt slidte da man jo, for de flestes vedkommende ihverfald, kun får tvillinger én gang, og de derfor ikke har været brugt så længe.

Jeg vil anbefalde dig at kigge på hjemmesiden www.tvillinger.com hvor der er en køb - salg - bytte side for tvillingefamilier og der kan du finde rigtig meget godt. Vi købte blandt andet også vores tremmesenge derinde.

Håber du kunne bruge mit svar til lidt. Og glæd jer... at være tvillingeforældre er det første år hårdere end at løbe en maraton, men samtidig er det som at vinde i lotto. En gave som er SÅ STOR at man har svært ved at forstå det til tider.

Kh. Mia

Anmeld

2. april 2011

TwinsQ

Hej hej

Vil os sige du skal vælge en med drejehjul!!!!

Jeg har selv teutonia's Team Cosmo og er bare så glad for den!! Men i flensburg kan man køben den billigere end i Danmark...

Anmeld

2. april 2011

Vial

TwinsQ skriver:

Hej hej

Vil os sige du skal vælge en med drejehjul!!!!

Jeg har selv teutonia's Team Cosmo og er bare så glad for den!! Men i flensburg kan man køben den billigere end i Danmark...

Den er nemlig super. Har den også.

Anmeld

2. april 2011

132319

Jeg har ingen erfaring men håber det er ok at jeg bruger din tråd til at skrive:

Sikke dog et fantastisk profilbillede 

Anmeld

3. april 2011

twinny

okay mange tak....

http://dk.swekidz.com/tvillingvagn-tako-jumper-blaa-p-293.html så fandt jeg denne i stedet for.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.