Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

aya-zia

Dinna88 skriver:

Naturlig selektion, åbenbart. Survival of the fittest, måske?

hehe nemlig... men det må da godt blive til en lille dreng her hos os... er bare bange for at kvinderne er det stærke køn i min familie... STAKKELS mænd HAHAHAHAHAH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Dinna88

aya-zia skriver:

hehe nemlig... men det må da godt blive til en lille dreng her hos os... er bare bange for at kvinderne er det stærke køn i min familie... STAKKELS mænd HAHAHAHAHAH

Hæhæææææ! Vi kvinder er nu da godt selskab, så mon ikke det går 

Anmeld

6. april 2011

Annette A

Har en vellykket graviditet bag mig for ni år siden, en SA sidste år i uge 12 og er nu gravid i uge 18. 

Anmeld

6. april 2011

aya-zia

Dinna88 skriver:

Hæhæææææ! Vi kvinder er nu da godt selskab, så mon ikke det går 

ja vi er da det bedste selvskab... emn kan altså godt forstå manden går en tur med katten indimellm...

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

aya-zia skriver:

ja vi er da det bedste selvskab... emn kan altså godt forstå manden går en tur med katten indimellm...

HAHA! Hankat?!

Anmeld

6. april 2011

aya-zia

Dinna88 skriver:

HAHA! Hankat?!

nej det er godt nok en hunkat... men han siger at det er den eneste der holder kæft når den bliver luftet.... her hjemme snakker hun lige så meget som os andre HAHAHAHAHAHAHA

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

aya-zia skriver:

nej det er godt nok en hunkat... men han siger at det er den eneste der holder kæft når den bliver luftet.... her hjemme snakker hun lige så meget som os andre HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHA! Neeej, hvor godt - "mit frirum er når jeg lufter katten"...... 

Anmeld

6. april 2011

aya-zia

Dinna88 skriver:

HAHAHA! Neeej, hvor godt - "mit frirum er når jeg lufter katten"...... 

ja det er ret sjovt... nu bor vi i en meget lille by og jeg arbejder pt over op skolen... det er SÅ sjovt når man kommer om mandagen og ungerne siger nå maria har i larmet der hjemme... for vi så morten gå med katten...

kan nogle gange blive bange for at folk tror vi skændes... men sådan er det slet ik, han siger bare at tonerne i huset har været for høje (pipestemmer som han siger) og nu trænger han og katten til og få tisset...

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

aya-zia skriver:

ja det er ret sjovt... nu bor vi i en meget lille by og jeg arbejder pt over op skolen... det er SÅ sjovt når man kommer om mandagen og ungerne siger nå maria har i larmet der hjemme... for vi så morten gå med katten...

kan nogle gange blive bange for at folk tror vi skændes... men sådan er det slet ik, han siger bare at tonerne i huset har været for høje (pipestemmer som han siger) og nu trænger han og katten til og få tisset...

HAHA! neeej, seriøst, det er sgu for sjovt! Især fordi det er katten han lufter... Jeg ville dø af grin hvis jeg så ham med katten og vidste det du har skrevet

Anmeld

6. april 2011

maryjane

Havde en 10+4 sidste sommer.

Er nu 16+5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.