Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg synes tit, man hører, at der er nogen herinde, der har haft en SA eller andet i samme stil meget tidligt i forløbet, og jeg er derfor lidt nysgerrig efter, at se hvor mange procent, det drejer sig om
Stem løs og giv gerne en forklaring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej.. så ikk så meget forklaring der.Men var meget bange for det pga blødninger i starten!
Har svaret ja - det var dog en MA, der blev opdaget ved scanning i uge 9.
Jeg har hørt at et sted mellem hver 2. og 3. undfangelse ender i abort - men at mange ikke opdager det fordi det ofte sker lige omkring mens-tidspunktet.
Det ER en ret "normal" ting - men derfor er det alligevel en grim oplevelse som påvirker kvinden i kortere eller længere tid alt efter hvor meget man nu har kæmpet for de to streger og hvor langt man har været henne.
Jeg mistede vores første da jeg var 8+5..
Nej har heldigvis ikke prøvet det. Men har være plaget af mange blødninger under mine to første garviditeter.
Jeg har haft en MA og i hvert fald biokemiske inden jeg havde testet positiv. Stemte bare "Ja", da MA'en har haft størst betydning for mig.
Jeg mistede vores den første i uge 14 efter vi havde været til NF og alt så fint ud. Vandet gik og en efterfølgende scanning viste den var død - hvorfor ved vi ikke...
Jeg blev dog gravid måneden efter og har idag en skøn pige på snart 4 og 1 mere på vej
Jeg havde SA da jeg var 10+2 første gang jeg var gravid.. Men har en skøn datter nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128