Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

MaliksMor

nej - aldrig.

heldigvis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Maise

2 SA begge gange i uge 12.

Anmeld

5. april 2011

Holbæktrunten

Guskelov ikke... Nåede aldrig at få en normal blødning efter p-pillestop, og er i dag i uge 20 

Er der nogen der kan forklare mig hvad forkortelsen MA står for???

Anmeld

5. april 2011

Fenja09

Nej det har jeg heldigvis aldrig oplevet, men har haft meget svært ved at blive gravid...er nu på vej ind i uge 20

Anmeld

5. april 2011

Fenja09

Holbæktrunten skriver:

Guskelov ikke... Nåede aldrig at få en normal blødning efter p-pillestop, og er i dag i uge 20 

Er ret sikker på, at MA står for medicinsk abort

Anmeld

5. april 2011

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Er ret sikker på, at MA står for medicinsk abort

Nej, de fleste bruger det vidst om Missed Abortion Hvor fosteret er gået til, men ikke udstødes

Anmeld

5. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
Holbæktrunten skriver:

Det står for missed abortion. Det er når forstret er død, men kroppen ikke har udstødt det.

Anmeld

5. april 2011

Frøken J.

Har ikke haft en SA, og regner ikke med at opleve det i denne graviditet da.. Højst en MA, men kan ikke forestille mig det. Er begyndt at få plukkeveer og har ligamentsmerter, så tror alt er fjong.

Til gengæld var jeg panisk angst for at opleve både SA og MA de første 12 uger, indtil jeg var til NF.. Jeg fortryder nu, at jeg ikke nød det i stedet for at være så bange hele tiden!

Anmeld

5. april 2011

musse1

da jeg var gravid med vores nr to,  var det med tvillinger mistede den ene i uge 11 og den anden bliv født til tiden, men var ik så stor..

Anmeld

5. april 2011

Vial

Jeg har været gravid én eneste gang i mit liv, og det kom der både en dreng og en pige ud af.

Ingen af mine søstre eller mor har oplevet at abortere trods en del graviditeter. Mon det er arveligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.