Sidney Lee...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

signe.

bøgelund1 skriver:

LOL.. er det rigtigt? - syns slet ikke jeg kan mindes, at de gjorde så meget ud af denne dag sidste år?!?! syns der har været rigtig meget af det.. og dagen er lang endnu.. 

Jo joe, sidste år var der også en masse i nyhederne.. kan huske bestemt to:

1. At Anders Fogh Rasmussen havde Irakiske aner

2. At der var blevet opdaget en planet ude i rummet, stort set helt mage ved jorden.. med ligeså meget vand og jord, som de mente var beboelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

eElak

Her er en til *LOL*

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Paradise%20Hotel%202011/Paradise%20og%20de%20unge%20moedre.aspx

selvom jeg godt kunne forestille mig at den ene af dem ville deltage.. ;-)

Anmeld

1. april 2011

Pia.

Jeg loggede på for at oprette selv samme tråd ... Det er så meget en aprilsnar... !!! Så I hans hænder da han skulle vise at hans tusser havde været fake !!! De var sorte som en neger... HA HA HA...

Selvfølgelig ville en person som ham lave sådan en joke - det gav ham lige muligheden for igen at komme i fjernsynet !!!

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Total aprilsnar.... 

Anmeld

1. april 2011

Isabella_mor

det ER en aprilsnar..

for hans rigtige navn er ikke michael. men søren overgaard hansen.. så det er så fake som noget kan være...  men det er ret sjovt..

har i set aprilsnaren på ekstrabladet..??

med den kongelige tvillingebarnedåb.. hahaha

Anmeld

1. april 2011

betski

Pia. skriver:

Jeg loggede på for at oprette selv samme tråd ... Det er så meget en aprilsnar... !!! Så I hans hænder da han skulle vise at hans tusser havde været fake !!! De var sorte som en neger... HA HA HA...

Selvfølgelig ville en person som ham lave sådan en joke - det gav ham lige muligheden for igen at komme i fjernsynet !!!

hehe ja det var da så tydeligt at se han hænder var dækket til. Men hvem ville også lade sig tatovere så meget for et projekt hehe.

Anmeld

1. april 2011

Isabella_mor

1. april 2011

twinboys

griner og smiler

Anmeld

1. april 2011

Chillien

Har nu hele tiden sagt at jeg tror det er pis med ham.. Amalie er ægte.. Sidney er fusk.. Men ku nu godt tror i dag er en aprislnar for tror ikk han vil afsløre det.. Så tjener hn ingen penge..

Ja jeg er meget mistroisk anlagt

Anmeld

1. april 2011

twinboys

isabellamor skriver:

det ER en aprilsnar..

for hans rigtige navn er ikke michael. men søren overgaard hansen.. så det er så fake som noget kan være...  men det er ret sjovt..

har i set aprilsnaren på ekstrabladet..??

med den kongelige tvillingebarnedåb.. hahaha

sender du ikke et link...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.