Sidney Lee...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.821 visninger
68 svar
0 synes godt om
1. april 2011

mamax3

Så lige Sidney Lee i go morgen danmark imorges iført jakkesæt og duksehår og uden tattoos...  hvor de snakkede om at det bare var en figur og en rolle de habde opfundet...

men så sidder jeg jo og tænker at idag jo er 1 april så er næsten overbevist om at det er FAKE... og en Aprilsnar... MEN hvad siger i andre???? 

Er Sidney Lee en opdigtet figur eller er han real.... ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

maria_wlt

mamax3 skriver:

Så lige Sidney Lee i go morgen danmark imorges iført jakkesæt og duksehår og uden tattoos...  hvor de snakkede om at det bare var en figur og en rolle de habde opfundet...

men så sidder jeg jo og tænker at idag jo er 1 april så er næsten overbevist om at det er FAKE... og en Aprilsnar... MEN hvad siger i andre???? 

APRILSNAR...

Tror ikke på nogen måde på det..

Anmeld

1. april 2011

mamax3

maria_wt skriver:

APRILSNAR...

Tror ikke på nogen måde på det..

Så jeg ik den eneste... sys os hans hænder virkede meget brune der hvor hans tattoos sku være.. 

Anmeld

1. april 2011

Faith

Tror helt sikkert det er en aprilsnar

Men blev da lige i tvivl da jeg lige så det. Indtil han åbnede munden... Så ku jeg godt høre at det bare er Sidney i forklædning som duksedreng

Anmeld

1. april 2011

bøgelund

mamax3 skriver:

helt klart aprilsnar.  

Anmeld

1. april 2011

signe.

havde selv tænkt at oprette en tråd, men helt sikkert aprilsnar! Sidney Lee, kan IKKE være almindelig Michael i jakkesæt der studerere... NO WAY! og da han viste hans hænder fram, så de MEGET malede ud, pga tatoveringerne skulle dækkes...

Anmeld

1. april 2011

morethanperfect

mamax3 skriver:

Jeg så det også .. Jeg ved sku ik helt hvad jeg skal tro altså .. Hmm . Kunne nu være meget rart hvis han var fiktiv .. Han spillede altså ret godt

Anmeld

1. april 2011

GitteC78

Jeg så det også, og er 100 % sikker på at det er en aprilsnar . Han er bare for meget. Utroligt han går med til at optræde, men så kommer han jo i tv igen.

Anmeld

1. april 2011

morethanperfect

GitteC78 skriver:

Jeg så det også, og er 100 % sikker på at det er en aprilsnar . Han er bare for meget. Utroligt han går med til at optræde, men så kommer han jo i tv igen.

Anmeld

1. april 2011

TheLittleOne

Jeg syntes ellers det ville have været en fed ide - at tage røven på alle os danskere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.