Sidney Lee...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Nynne88

Jeg ved det ikke. Det må næsten være aprilsnar.
Jeg tænkte bare "det der er jo løgn". Men det er altså for sjovt hvis det passer  hahaha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

nattergalen

TheLittleOne skriver:

Jeg syntes ellers det ville have været en fed ide - at tage røven på alle os danskere

Ja det synes jeg også

Anmeld

1. april 2011

4kløver

Siger også aprilsnar. Kan da ikke undvære ham hvem pokker skal man så grine over

Anmeld

1. april 2011

Lisbeth85

GitteC78 skriver:

Jeg så det også, og er 100 % sikker på at det er en aprilsnar . Han er bare for meget. Utroligt han går med til at optræde, men så kommer han jo i tv igen.

Den vogn hopper jeg med på

Anmeld

1. april 2011

Meilby

HELT SIKKERT en aprilsnar

Har i hørt den med at dhf vil nedlægge damelandsholdet fra på lørdag? Eller den med at Caroline Wozniacki er blevet polsk statsborger? Er altså også ret sikker på de begge er aprilsnarre

Anmeld

1. april 2011

minbaby

Jeg er 100 på at det er en APRILSNAR

Anmeld

1. april 2011

Betteisen

Meilby skriver:

Har i hørt den med at dhf vil nedlægge damelandsholdet fra på lørdag? Eller den med at Caroline Wozniacki er blevet polsk statsborger? Er altså også ret sikker på de begge er aprilsnarre

Altså den med damelandsholdet... er den ikke reel nok??? De har snakket om det hele ugen fordi de ikke kunne blive enige mht løn

Anmeld

1. april 2011

dorthemus

Det er helt sikkert en aprilsnar...manden kan jo kun "spille" sig selv

Universitet studerende... 

Anmeld

1. april 2011

signe.

Betteisen skriver:

Altså den med damelandsholdet... er den ikke reel nok??? De har snakket om det hele ugen fordi de ikke kunne blive enige mht løn

ja det siger jeg også? de plejer da ikke at lade op til en aprilsnar.. sagde godt nok til kæresten igår at man kan da ikke nedlægge et landshold.. men jo det kan man vel, af økonomiske årsager... så tror altså også på den med landsholdet.. men kan da godt se vi bliver til "grin" hvis det heller ikke passer.. dog skriver BT også at peter(ulven peter) stiller op til folketinget.. mmh, yeah right

Anmeld

1. april 2011

bøgelund

Meilby skriver:

den med kvindelandsholdet er vist god nok desværre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.