Ååh altså det er jo meget svært at stå og fortælle folk om de er parate eller ej.. Jeg bliver selv en forholdsvis ung mor, jeg fylder 22 kort efter min termin i slutningen af september.. 
Jeg har ikke fortalt min familie det endnu, på trods af min kæreste og jeg faktisk har planlagt vores ønskebaby længe, og på trods af jeg allerede er i 15.uge og lige om snart er halvvejs..
Men selvom jeg er noget længere i mit uddannelsesforløb end du er(jeg er på mit 4.semester på en længere videregående uddannelse på Københavns Universitetet), så er jeg bange for at mine forældre vil synes det er dumt af mig at få barn så tidligt og midt i en uddannelse, men jeg og min kæreste føler os klar!!
I skal gøre det I føler for, og hvis I føler jer klar til at blive forældre, så er den jo ikke meget længere..
Men du skriver du har et år tilbage af din HF, så jeg går udfra det betyder du bliver student til juni 2012, måske skulle I i så fald vente en smule længere med at blive gravide, da du jo ellers ender med at blive gravid og føde inden du overhovedet er færdig jo.. Det er bare en tanke..
Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre at blive student med baby på armen, men magter du det ikke, så er det jo bare noget mere besværligt på en ungdomsuddannelse end på en videregående(hvor man trodsalt mere eller mindre kan planlægge sit studie som man ønsker)..
Hov det blev vidst lidt langt.. Men held og lykke med det hele!! 
Anmeld