Tror jeg er ved at nå min psykiske grænse, det hele falder sammen og er bange for at angst, stress og en depression er ved at presse på!
For at starte helt forfra med historien. Kæresten og jeg har prøvet at få en baby i 14 mdr. nu og intet lykkedes og da vi skal aflevere en sædprøve i en helt anden by og vi ingen bil har og begge går i skole er det bare slet ikke muligt! Men håber vi kan gøre det i påskeferien.
For et halvt år siden gik jeg ned med stress og blev indlagt for 4 uger siden hvor jeg så lå syg i 14 dage så det er gået rigtig meget udover min skolegang, jeg kan dig stadig følge med og får stadig fine karaktere, men jeg har en lærer som bare virkelig forstår at gøre det hele værre. I sidste uge mente han lige at jeg fortjente at HELE klassen fik af vide hvor meget fravær jeg har og at det var MIN skyld at klassen ikke kunne få lov til at se på huer fordi JEG havde for meget fravær til det! Han ramte noget i mig der og jeg kom til at råbe af ham! Det endte med at jeg tog mine ting og gik ud af døren med ordene "DU KAN RENDE MIG I RØVEN" og med tårerne trillende ned af kinderne
Jeg er ikke stolt over at jeg råbte af ham, jeg mener at man skal snakke om tingene og ikke mindst respektere sine lærer, men lige der var han bare fået LANGT over min grænse!
Og ja, så dør der bare nogen i min familie hele tiden. Skal til begravelse i næste uge og det er anden gang inden for 2 måneder og sådan burde det bare slet ikke være. Vi er en stor familie så chancen for at vi mister tit er selvfølgelig stor, men det er bare aldrig sjovt. For 2 år siden mistede vi 4 inden for et år og der er ikke nogen i familien der kan holde til det mere

Jeg er begyndt at skulle sove hver dag når jeg kommer hjem fra skole ellers kan jeg slet ikke hænge sammen resten af dagen, heldigvis har jeg sådan en skøn kæreste der vækker mig når maden er klar, men det er jo bare ikke sjovt at det skal være sådan og det gør også ondt på min kæreste. Han forstår mig, men han synes heller ikke det er sjovt at han har en kæreste der hele tiden sover.
Og så lige det sidste. Om natten er jeg begyndt at ligge vågen fordi jeg er bange for at der er ånder eller at der er nogen der bryder ind i lejligheden! Det er rigtig ubehageligt da jeg får mig selv kørt op og så får jeg følelsen af at der er noget eller nogen der står og kigger på mig!
Piger er jeg ved at gå helt ned? Er der nogen der kan fortælle mig om det her er symptomerne på stress?
Håber i kan hjælpe mig inden det hele flyder over
Anmeld