Et MEGET pinligt spørgsmål om sex legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Carina1977

Mutti2B skriver:

Uh, jeg kender følelsen. For mange år siden skulle min far trække en ledning i mit soveværelse og trækker så sengen ud. Jeg ser det med det samme. Tørklæderne der er bundet om sengens ben. FUUUUUCK...!!! Jeg skynder mig at masse mig ind foran ham, med undskyldningen: nøj hvor er der da nogle store nullermænd så dem fjerner jeg da lige ( mens jeg fik lirket knuderne op og fjernet tørklæderne). Er ret sikker på at han så det og synes det var vældig undeholdende. En anden gang skulle han sætte et skab op i soveværelset og der skulle derfor rykkes rundt på møblerne. Jeg var ikke selv hjemme, men da jeg kommer hjem finder jeg glidecremen i vindueskarmen. Arhhhmen, spørg da lige om jeg var flov

Undskyld, men nu er det altså mig der griner

Du har lige redet min aften   

Hvor pinligt...og så sin far  hehe nogen gange tænker man bare ikke på at få fjernet diverse ting og sager  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Magsen

Carina1977 skriver:

Ved egentlig ikke, hvor sådan noget skal hen. Men jeg tør da godt skrive, at vi engang havde en hund, som kom rendende ind i stuen med en dildo i munden MENS vi havde gæster....mine daværende svigerforældre

Håber der er nogen der kan give dig svar, for jeg aner det virkelig ikke

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

1. april 2011

Carina1977

Maggieh skriver:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe dejligt at jeg kan få folk til at grine  

Den dag idag, synes jeg nu også det er ret komisk

Anmeld

1. april 2011

Magsen

Carina1977 skriver:

Hehe dejligt at jeg kan få folk til at grine  

Den dag idag, synes jeg nu også det er ret komisk

hahaha, arhmen det kan du så ihvertfald !! Mig og kæresten var ved at DØ af grin  

Ja, det kan jeg da godt forstå :b men kan sku godt forestille mig det ikke var så sjovt på det tidspunkt :p

Anmeld

7. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

Hejsa

Hvor smider I jeres sex legetøj ud henne??? Synes jo ikke bare der høre sig hjemme at smide det i skraldespanden og synes nok det er alt for pinligt at tage på forbrændningen med en kæmpe moderfucker dildo og spørger en ansat " Åhh undskyld men er dette småt brandbart?"

>> Flytter den lige over til Sex og Samliv  <<
>> Sussie Thyssen <<

Haha Det kunne da ellers være fedt, at se en af de ansatte's ansigt, hvis du kom over og spurgte hvor den hører til

- Men ja, ned i en skraldepose med den, så er der ingen der ligger mærke til det.

Anmeld

5. august 2011

frøken cirkeline

Hejsa!

Jeg prøver også at finde et sted at aflevere min gamle... ven : )

Men at lægge den ned i affaldsspanden er helt helt udelukket! Disse "redskaber" er ofte lavet af plastiksorter som udgiver farlige dampe ved afbrænding og er i det hele taget ikke gode for miljøet. 

I England kan gamle vibratorer rent faktisk sendes til genbrug!! DET er smart Jeg indsætter lige linket her: http://www.lovehoney.co.uk/rabbit-amnesty/. Det kan være at vi har noget tilsvarende i DK?

Imorgen sender jeg min afsted dertil.

God sommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.