Et MEGET pinligt spørgsmål om sex legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.917 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hejsa

Hvor smider I jeres sex legetøj ud henne??? Synes jo ikke bare der høre sig hjemme at smide det i skraldespanden og synes nok det er alt for pinligt at tage på forbrændningen med en kæmpe moderfucker dildo og spørger en ansat " Åhh undskyld men er dette småt brandbart?"

>> Flytter den lige over til Sex og Samliv  <<
>> Sussie Thyssen <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

wamse

Hvorfor ikke bare i en affaldspose og i skraldespanden?

Det ville jeg have gjort, hvis jeg havde sådan fætter jeg skulle af med 

Anmeld

31. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hejsa

Hvor smider I jeres sex legetøj ud henne??? Synes jo ikke bare der høre sig hjemme at smide det i skraldespanden og synes nok det er alt for pinligt at tage på forbrændningen med en kæmpe moderfucker dildo og spørger en ansat " Åhh undskyld men er dette småt brandbart?"

Ved egentlig ikke, hvor sådan noget skal hen. Men jeg tør da godt skrive, at vi engang havde en hund, som kom rendende ind i stuen med en dildo i munden MENS vi havde gæster....mine daværende svigerforældre

Håber der er nogen der kan give dig svar, for jeg aner det virkelig ikke

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

wamse skriver:

Hvorfor ikke bare i en affaldspose og i skraldespanden?

Det ville jeg have gjort, hvis jeg havde sådan fætter jeg skulle af med 

det tror jeg også at jeg ville gøre. bare fjerne batterier og så i affaldsposen med den.

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Må man gerne det? Man må jo ikke smide alm elektronik i affaldsspanden?

Skulle jo nødig have nogen kom noget til fordi jeg havde noget at skulle af med.

Anmeld

31. marts 2011

Mutti2B

Carina1977 skriver:

Ved egentlig ikke, hvor sådan noget skal hen. Men jeg tør da godt skrive, at vi engang havde en hund, som kom rendende ind i stuen med en dildo i munden MENS vi havde gæster....mine daværende svigerforældre

Anmeld

31. marts 2011

Sofia24

Carina1977 skriver:

HAHAHAAAAAAA

Anmeld

31. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hejsa

>> Flytter den lige over til Sex og Samliv  <<
>> Sussie Thyssen <<

Kom lige til at tænke på, at der er vel ikke meget elektronik i sådan en størrelse? man piller vel bare batterierne ud, så er der vel ikke noget galt i at smide det ud med alm. affald

Anmeld

31. marts 2011

Carina1977

Mutti2B skriver:

Det var faktisk rigtig pinligt  men har da heldigvis ingen traumer over det idag  er bare glad for at det ikke var min mor, der var der

Anmeld

31. marts 2011

Mutti2B

Carina1977 skriver:

Det var faktisk rigtig pinligt  men har da heldigvis ingen traumer over det idag  er bare glad for at det ikke var min mor, der var der

Uh, jeg kender følelsen. For mange år siden skulle min far trække en ledning i mit soveværelse og trækker så sengen ud. Jeg ser det med det samme. Tørklæderne der er bundet om sengens ben. FUUUUUCK...!!! Jeg skynder mig at masse mig ind foran ham, med undskyldningen: nøj hvor er der da nogle store nullermænd så dem fjerner jeg da lige ( mens jeg fik lirket knuderne op og fjernet tørklæderne). Er ret sikker på at han så det og synes det var vældig undeholdende. En anden gang skulle han sætte et skab op i soveværelset og der skulle derfor rykkes rundt på møblerne. Jeg var ikke selv hjemme, men da jeg kommer hjem finder jeg glidecremen i vindueskarmen. Arhhhmen, spørg da lige om jeg var flov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.