Min mor er den bedste i verden! Kvindemennesket fik mig til at tudbrøle i nat kl 4.30, og mit hjerte var fyldt med kærlighed til min mor. Hun havde formået at gøre det umulige.
Der var et brev til os udenfor vores dør som vi skulle åbne inden vi gik ind. Der stor at hun havde været på spil og nu håbede hun ikke vi blev sure over det hun havde gjort.
Inden vi tog på ferie var vores ferie sundhedsskadelig, der var nullermænd, vasketøj, papir og alt mulig andet LORT og flød og var total uoverkommeligt i vores lejhlighed.
Men men men, da vi træder ind af døren i nat skinner vores lejlighed og vi kan for første gang i flere måneder se vores køkkenbord!!
Min mor har simpelthen været på spil hele ugen, så nu er der ryddet op og vores vasketøjsbunke er svundet ind til ingenting, så nu kan det hele være i vores vasketøjskurv. Hun har sagt at jeg bare kan smide resten ud til hende så skal hun nok ordne det. Uh jeg er bare lykkelig for at hun er min mor.
Mit forhold til mine forældre har ikke været helt på toppen her på det sidste, og hun skrev i brevet at det her var måske hendes måde at sige undskyld på. Så nu skal hun bare have den største buket blomster jeg kan finde!
Ville bare lige dele min dejlige mor med jer. Det blev lidt langt, men tak fordi I har læst med så langt

-Nadia
Anmeld