Jeg har savet jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2008

mor til en del

alle sammen.

Vi har været på weekend tur med mandens søskende, og nu er jeg bare så træt, men ungerne sover og madpakkerne er smurt, så mon ikke jeg skulle lette bagende og putte i ske med manden.

Jeg er helt i chok over alle de indlæg jeg skal have læst igennem, i har været så utrolige aktive, og sjove i er bare "så skjøn", hvilket betyder dejlige på godt jysk......

Huha nu er manden klar til seng ......eller er det mon noget andet han vil.......jeg må hellere tjekke......godnat piger.

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Tynen

Jeg er helt i chok over alle de indlæg jeg skal have læst igennem, i har været så utrolige aktive, og sjove i er bare "så skjøn", hvilket betyder dejlige på godt jysk......

Ha, så kan Tut også være med

Anmeld

19. oktober 2008

Hyner

Godnat med dig også søde...

Anmeld

19. oktober 2008

ka li ja

ik fler børn!!!!

hehe jamen go putning

Anmeld

19. oktober 2008

ivfmarie

Hej igen... mht mange indlæg... så syns vi jo selv at vi har været lidt sløve på det sidste. Derfor skal den ha max kakao i aften! Lad mande putte i ske med sig selv, og snak med os i stedet for!!

Marie - der virkelig ville øsnke at jeg havde noget lys her ved sofaen - jeg ka ikke se en skid!!

Anmeld

19. oktober 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Hej igen... mht mange indlæg... så syns vi jo selv at vi har været lidt sløve på det sidste. Derfor skal den ha max kakao i aften! Lad mande putte i ske med sig selv, og snak med os i stedet for!!

Marie - der virkelig ville øsnke at jeg havde noget lys her ved sofaen - jeg ka ikke se en skid!!

Men skærmen lyser jo op, så alt er okay, marie 76.gif

Anmeld

19. oktober 2008

Loggidut

willkommen hjem da.....så bliver du da bare lige her ved skærmen sammen med os i aften, og godt du lige sørgede for tutter kunne forstå wos!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.