"Baby"træf i Dronninglund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2008

ivfmarie

linemus skriver:

ivfmarie skriver:

Jeg tror sgu jeg vil arbejde på et babytræf med børn den 21 december. Så bliver det sådan et rigtigt jule-hygge-træf!

I hører nærmere

Endnu en grund til at klø på med projektskrivningen. Satser... (vild smiley).... på at aflevere til trykning d.19. december, og i så fald er jeg SÅ klar på jule-baby-hygge og en tur på zebraen!!!! Og pigerne vil sikkert også gerne med.

Godt så Linepigen... ellers skriver du bare projekt, og så leger vi andre med tøserne!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2008

Anja

Gad godt,men der en kende for langt - desværre

Anmeld

20. oktober 2008

Marco2

...ved ikke lige hvad der står i kalenderne for den 21. men kunne sagtens friste.

AG

Anmeld

20. oktober 2008

Helle30

Sjox mand. Du bor jo længere væk end Sloggi, Ivfer.
Øv - bøv, jeg tror nok, det er lige langt nok for miss Sofy, men ellers ville vi rigtig gerne have været med.

- Ved godt, jeg har udtalt, at afstand ikke er nogen gyldig grund, men det er det altså, hvis de små skal med - mener jeg.

- Helle

Anmeld

20. oktober 2008

Kaufie

Her kunne William og jeg også godt tænke os at være med..... Hvis ellers vi har kørelejlighed.... Vi plejer at leje bil i juledagene - men tror først det er fra d. 23 i år, så.... Sloggi...kunne vi evt komme med dig??

Mette, der også vil have ansigter på det gode selskab nu...

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

Kaufie skriver:

Her kunne William og jeg også godt tænke os at være med..... Hvis ellers vi har kørelejlighed.... Vi plejer at leje bil i juledagene - men tror først det er fra d. 23 i år, så.... Sloggi...kunne vi evt komme med dig??

Mette, der også vil have ansigter på det gode selskab nu...

hvis du har en autostol...ja så kan i da! det ville være såååå dejligt endelig at få lov at hilse på jer, hvor man ikke lige står i kø i netto!

Anmeld

20. oktober 2008

Kaufie

Loggidut skriver:

hvis du har en autostol...ja så kan i da! det ville være såååå dejligt endelig at få lov at hilse på jer, hvor man ikke lige står i kø i netto!

Jamen det har vi da - det er jo ikke sådan at vi aldrig kører bil.... Vi har bare ikke vores egen at køre i....

Men altså - det KAN jo også være, at en eller anden forbarmede sig over mig og lånte mig sin bil den weekend??

Ellers vil vi gerne med i Slogmobilen...

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

det ville da næsten tangere til det dumme at køre den vej med to biler...hæ hæ...du er altså mer end velkommen i min dyt bil!

Anmeld

20. oktober 2008

Lise

Loggidut skriver:

det ville da næsten tangere til det dumme at køre den vej med to biler...hæ hæ...du er altså mer end velkommen i min dyt bil!

Hihihihhihi.. jeg læste: "Du er altså mer end velkommen til et dyt i min bil!"

Fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Anmeld

20. oktober 2008

Loggidut

Lise skriver:

Hihihihhihi.. jeg læste: "Du er altså mer end velkommen til et dyt i min bil!"

Fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

LISE.....det der er jydehumor! er du ikke flyttet over i fjendens lejr? harhhhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.