Farvning af tøj - Nogen erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

ulleby

VictorsMoar skriver:

Kære alle I fantastiske mødre og mødre-to-be

Er der nogen af jer, der har prøvet at farve tøj? I mit tilfælde vil jeg bare gerne friske nogle sorte bluser op igen (med sort farve).

Har I prøvet det, og kan I anbefale et mærke?

TAK

Jeg gjorde det for et par år tilbage med min falmet vinterjakke - den blev så fin sort igen. Købte det farve de har i Matas og saltet fra brugsen

God fornøjelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

VictorsMoar

PsychedeliC skriver:

Min mor farver ofte tøj hvis det har fået pletter og hver gang har sygningen på tøjet ikke taget imod farve. Så vi har nogle undertrøjer der er sorte med hvid sygning, det er knap så pænt. Det er også vigtigt at vaske tøjet grundig efter farvning for vi har noget tøj som er blevet lyserødt fordi vi har troet det var vasket nok ud. Vi har brugt en som netto nogle gange har på tidbud. Sådan en sort pakke. Men ellers er selve farvningen god

Tak for info

Anmeld

31. marts 2011

VictorsMoar

ulleby skriver:

Jeg gjorde det for et par år tilbage med min falmet vinterjakke - den blev så fin sort igen. Købte det farve de har i Matas og saltet fra brugsen

God fornøjelse

Tak for info  Det lyder jo til at være en succes

Anmeld

31. marts 2011

VictorsMoar

ulleby skriver:

God fornøjelse

Tak for info  Det lyder jo til at være en succes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.