Efter at have læst om stakkels lille Thea, så er jeg begyndt at huske nogle grimme ting fra min tid i børnehaven. Det giver også en god forklaring på, nogle oplevelser og følelser jeg har omkring det at være blevet mor. Jeg er panisk angst for, at nogen skal mishandle mit barn, altså på en seksuel måde, og jeg kan nogle gange gå i panik, hvis hun græder, når hun bliver skiftet, men mest så er jeg bange for der skal ske hende noget i en institution, og jeg tror, måske jeg har fundet forklaringen. Nogle af de her minder, kan jeg godt huske, har været oppe at vende nogle gange, men jeg har aldrig før sat dem sammen.
Der var en dreng i min børnehave, som var meget ubehagelig. Han slog og var rigtig dum. Jeg kan huske, at han engang slog mig så hårdt i maven, at jeg besvimede, da jeg vågnede havde de voksene taget mig indenfor, og jeg var så glad for at se de var der, at jeg smilede. Det betød, at de troede, jeg havde ladet som om jeg sov, og blev derfor meget sure på mig, og jeg måtte op stå foran hele børnehaven og have at vide at jeg skulle skamme mig og så i skammekrogen og sidde. - Noget mine forældre blev meget gale over, da jeg brokkede mig over ondt i maven, da jeg kom hjem.
En anden episode med samme dreng kan jeg huske var omme bag med rutsjebanen, hvor han ville have at jeg skulle hive op i min bluse og vise ham mine bryster, det ville jeg ikke, men så gjorde han det alligevel og truede med tæsk, hvis jeg sladrede. Og en tredje ting jeg kan huske var, at han ville have, at jeg skulle røre ham I ved dernede, og truede mig til det, og det gjorde jeg uden på bukserne, men da han smilede, så klemte jeg til (det havde min søster fortalt mig, at det gjorde meget ondt på drengene), og så løb jeg min vej, men fortalte aldrig nogen, hvad der var sket.
Jeg ved godt, at det ikke er ligeså slemt, som det der er sket med stakkels lille Thea, men en ting ved jeg. Hun er en modig og stærk lille pige, som skal være meget stolt af, at hun sagde det til sin mor, så der kunne bliver handlet på det.
Jeg ved ikke helt, hvorfor jeg skriver det her, men jeg har gået med det inde i mig selv i lang tid, og spekuleret...