nu går jeg min vej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

nevfaniel

MoarJ skriver:

Det kan jeg godt se, det er noget l*rt.... 

ja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Skouboe

og held og lykke

- Og herhjemme bliver manden altså også jævnligt sparket ud af sengen efter en af ungerne om natten, selvom han skal på job.

De dage hvor han ikke bliver det og ungerne er meget vågne, sker der bare ikke noget i huset, så han kan handle på vejen hjem og så komme hjem og lave aftensmad til os...

Det gør han heldigvis gladeligt, og ethvert optræk til surmuleri fra hans side bliver taget med et "Der skal altså 2 til at få børn min skat"...

Anmeld

30. marts 2011

Muhmi

Skouboe skriver:

og held og lykke

- Og herhjemme bliver manden altså også jævnligt sparket ud af sengen efter en af ungerne om natten, selvom han skal på job.

De dage hvor han ikke bliver det og ungerne er meget vågne, sker der bare ikke noget i huset, så han kan handle på vejen hjem og så komme hjem og lave aftensmad til os...

Det gør han heldigvis gladeligt, og ethvert optræk til surmuleri fra hans side bliver taget med et "Der skal altså 2 til at få børn min skat"...

Anmeld

30. marts 2011

nevfaniel

Skouboe skriver:

og held og lykke

min mand laver også mad men det er hvist også det eneste jeg IKKE behøver at beham om 100 gange før han gør det

Anmeld

30. marts 2011

Skouboe

nevfaniel skriver:

min mand laver også mad men det er hvist også det eneste jeg IKKE behøver at beham om 100 gange før han gør det

Du må prøve at forklare ham at du allerede har 1 barn - du behøver ikke endnu et (ham).

Han er nødt til at komme ind i kampen og forstå at han også har et ansvar overfor jeres datter, jeres hjem og at få jeres liv til at fungere...

.. og hvis han ikke kan finde ud af det, så er han nok ikke værd at samle på.

- det er ihvertfald min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.