nu går jeg min vej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

nevfaniel

det skulle have været en god dag men det blev det ikke.

min mand kan ikke forstå mig og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, nu har jeg i 2 timer prøvet at få min datter til at sove,men lige lidt hjælper det og min mand ligger bare at sover uandset hvor mange gange jeg spørger om hjælp...

han skifter hele tiden mening så jeg kan ikke lave nogen aftaler for det vil han da have lov til at besteme når det er ham der skal køre ( har ikke selv kørekort)så jeg kan ikke grøre noget uden han er med på det....

så imorgen pakker jeg mine ting, og henter vores datter i vuggestue, når han er på job så det er letter. jeg tager op til svigermor og så bliver jeg der ind til han enten får taget sig sammen eller at vi må gå så langt at vi må lade os skille.....

for jeg kan ikke mere nu så derfor går jeg min vej....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Muhmi

Håber han tager sig sammen for jeres og jeres barns skyld... Men hvis han ikke gør så er det flot at du tør sige fra... Håber alt går godt for dig... Du får lige en med

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Altså gå fra ham? 

Det letteste vil jo at få snakket om det... Selvom det kan være møg svært.. 

Anmeld

30. marts 2011

Isabella_mor

til dig.. syntes at det er forfærdeligt at det skal være sådan at man blivere nødt til at gå sin vej for at lave et statement.. men det virker måske...

håber at det ordner sig i sidste ende.. og at du får det godt og rart... det er det det hele handler om..

Anmeld

30. marts 2011

nevfaniel

Muhmi skriver:

Håber han tager sig sammen for jeres og jeres barns skyld... Men hvis han ikke gør så er det flot at du tør sige fra... Håber alt går godt for dig... Du får lige en med

tak er bare så træt... af det hele

Anmeld

30. marts 2011

nevfaniel

MoarJ skriver:

Altså gå fra ham? 

Det letteste vil jo at få snakket om det... Selvom det kan være møg svært.. 

vi var til psykolog idag men lige lidt har det hjulpet

Anmeld

30. marts 2011

nevfaniel

isabellamor skriver:

til dig.. syntes at det er forfærdeligt at det skal være sådan at man blivere nødt til at gå sin vej for at lave et statement.. men det virker måske...

håber at det ordner sig i sidste ende.. og at du får det godt og rart... det er det det hele handler om..

tak

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

nevfaniel skriver:

vi var til psykolog idag men lige lidt har det hjulpet

Okey... Måske I skal fortsætte det? Hvis I vil hinanden? Ja hvis det så ikke er det I vil, kan jeg godt forstå du smutter... 

Anmeld

30. marts 2011

nevfaniel

MoarJ skriver:

Okey... Måske I skal fortsætte det? Hvis I vil hinanden? Ja hvis det så ikke er det I vil, kan jeg godt forstå du smutter... 

jeg har bare ikke sovet i et par uger nu fordi det er mig det skal tage henne hver nat, morgen og aften.

han skal jo have lov til at sove så han er frisk til job og jeg kan ikke sove om dagen for huset skal og så passes og det skal jeg jo gøre

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

nevfaniel skriver:

jeg har bare ikke sovet i et par uger nu fordi det er mig det skal tage henne hver nat, morgen og aften.

han skal jo have lov til at sove så han er frisk til job og jeg kan ikke sove om dagen for huset skal og så passes og det skal jeg jo gøre

Det kan jeg godt se, det er noget l*rt.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.