Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Ja, de gode dage kan ingen tage. Jeg priser min lykkelig for at jeg var passet i nat. For Frigg har haft en af de der nætter, hvor hun bare har været urolig hele natten indtil kl. 5. Da vågnede jeg så og så fik hun en babs, selvom hun ellers ikke er på nattebabs mere, også er hun så faldet i søvn efter der igen... Men der var jeg glad for at vi var passet.
Ja, de gode dage kan ingen tage. Jeg priser min lykkelig for at jeg var passet i nat. For Frigg har haft en af de der nætter, hvor hun bare har været urolig hele natten indtil kl. 5. Da vågnede jeg så og så fik hun en babs, selvom hun ellers ikke er på nattebabs mere, også er hun så faldet i søvn efter der igen...
Men der var jeg glad for at vi var passet.
Ja det er dejligt at du har gode venner omkring díg. Men når man giver meget, så får man også meget igen Og manglende søvn er jo en dræber, så godt at du har haft hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Tak søde kvindemenneske. Du må faktisk gerne komme forbi fredag... Vi har jo alle de der tøsepiger fra Iduns klasse, så det er nok ikke så skidt at der er en voksen mere også kan vi stene sammen bagefter?..
Tak søde kvindemenneske. Du må faktisk gerne komme forbi fredag... Vi har jo alle de der tøsepiger fra Iduns klasse, så det er nok ikke så skidt at der er en voksen mere også kan vi stene sammen bagefter?..
Jamen ved du hvad, det ser jeg sgu da lige på :D
Håber snart du får det bedre <3
mariamiss6 skriver: Jamen ved du hvad, det ser jeg sgu da lige på
Jamen ved du hvad, det ser jeg sgu da lige på
Dejligt
Zafir skriver: Dejligt
Så har jeg fået styr på hvem der har børnene i denne weekend (jeg har haft for Kenneth en enkelt weekend, så jeg havde fuldstændig tabt tråden hehe) og jeg kan GODT komme, og jeg glæder mig faktisk
Hvor er det godt og høre det går fremad med dig Zafir Det er helt sikkert ikke sjovt og sku indse, men hellere det end at gå helt ned med flaget lige pludselig..
Sender en masse gode og varme tanker til dig
Lou87 skriver: Hvor er det godt og høre det går fremad med dig Zafir Det er helt sikkert ikke sjovt og sku indse, men hellere det end at gå helt ned med flaget lige pludselig.. Sender en masse gode og varme tanker til dig
Det føles helt okay at tage imod hjælpen. Det er en god 'lærestreg' at gøre, så jeg føler at jeg bedre kan gøre det en anden gang, inden at jeg bliver helt nede...
Zafir skriver: Det føles helt okay at tage imod hjælpen. Det er en god 'lærestreg' at gøre, så jeg føler at jeg bedre kan gøre det en anden gang, inden at jeg bliver helt nede...
Helt sikkert - keep up the good work
Kære , søde , rare Zafir
Det er gået min næse helt forbi at du havde det dårligt
Vi trænger simpelthen til sol og sommer Jeg er også fuldstændigt drænet for energi
Ønsker dig alt det bedste og god bedring ..
Hej Zafir... Er rigtig ked af at høre du har det så træls Godt der er taget hul på bylden og du har snakket med SP og lægen, god ting
Ønsker dig rigtig god bedring, og pas godt på dig selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128