Update på 'Sammenbrud' (også ret langt...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Mi

Zafir skriver:

Ja, de gode dage kan ingen tage. Jeg priser min lykkelig for at jeg var passet i nat. For Frigg har haft en af de der nætter, hvor hun bare har været urolig hele natten indtil kl. 5. Da vågnede jeg så og så fik hun en babs, selvom hun ellers ikke er på nattebabs mere, også er hun så faldet i søvn efter der igen...

Men der var jeg glad for at vi var passet.

Ja det er dejligt at du har gode venner omkring díg. Men når man giver meget, så får man også meget igen  Og manglende søvn er jo en dræber, så godt at du har haft hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

Tak søde kvindemenneske. Du må faktisk gerne komme forbi fredag... Vi har jo alle de der tøsepiger fra Iduns klasse, så det er nok ikke så skidt at der er en voksen mere også kan vi stene sammen bagefter?..

Jamen ved du hvad, det ser jeg sgu da lige på :D

Anmeld

31. marts 2011

morethanperfect

Håber snart du får det bedre <3 

Anmeld

31. marts 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Jamen ved du hvad, det ser jeg sgu da lige på

Dejligt

Anmeld

31. marts 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

Dejligt

Så har jeg fået styr på hvem der har børnene i denne weekend (jeg har haft for Kenneth en enkelt weekend, så jeg havde fuldstændig tabt tråden hehe) og jeg kan GODT komme, og jeg glæder mig faktisk

Anmeld

31. marts 2011

Lou87

Hvor er det godt og høre det går fremad med dig Zafir

Det er helt sikkert ikke sjovt og sku indse, men hellere det end at gå helt ned med flaget lige pludselig..

Sender en masse gode og varme tanker til dig

Anmeld

31. marts 2011

Zafir

Lou87 skriver:

Hvor er det godt og høre det går fremad med dig Zafir

Det er helt sikkert ikke sjovt og sku indse, men hellere det end at gå helt ned med flaget lige pludselig..

Sender en masse gode og varme tanker til dig

Det føles helt okay at tage imod hjælpen. Det er en god 'lærestreg' at gøre, så jeg føler at jeg bedre kan gøre det en anden gang, inden at jeg bliver helt nede...

Anmeld

31. marts 2011

Lou87

Zafir skriver:

Det føles helt okay at tage imod hjælpen. Det er en god 'lærestreg' at gøre, så jeg føler at jeg bedre kan gøre det en anden gang, inden at jeg bliver helt nede...

Helt sikkert - keep up the good work

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Kære , søde , rare Zafir

Det er gået min næse helt forbi at du havde det dårligt

Vi trænger simpelthen til sol og sommer   Jeg er også fuldstændigt drænet for energi

Ønsker dig alt det bedste og god bedring ..

Anmeld

3. april 2011

Tina2

Hej Zafir... Er rigtig ked af at høre du har det så træls  Godt der er taget hul på bylden og du har snakket med SP og lægen, god ting

Ønsker dig rigtig god bedring, og pas godt på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.