Åh gud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

HVis det er ligesom på ebay, så skal du være opmærksom på extrem dyr shipping omkostninger og at der kan komme told på og hvis det er at det er en kopi af en eller anden designer ting, kan den blive nuppet i tolden.

MEN - i øvrigt, så ER det super billigt og den ER mega flot

De skriver ganske vist det er Free shipping... Men told osv havde jeg regnet med..

Ellers må jeg jo bare bestille den hjem til dem vi kender i US og få dem til at sende den herover:p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

De skriver ganske vist det er Free shipping... Men told osv havde jeg regnet med..

Ellers må jeg jo bare bestille den hjem til dem vi kender i US og få dem til at sende den herover:p

Åh ja - det er den aller bedste idé... Altid godt at få sendt 'fødselsdagsgaver' fra US

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Åh ja - det er den aller bedste idé... Altid godt at få sendt 'fødselsdagsgaver' fra US

Nemlig   Men vi skal også til London snart.. Så har en lille tænker på at tage billed med og se om de kan trylle rylle lidt derover

Anmeld

30. marts 2011

metski83

Vild flot

Anmeld

30. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

Nemlig   Men vi skal også til London snart.. Så har en lille tænker på at tage billed med og se om de kan trylle rylle lidt derover

Krydser fingre for den helt rigtige løsning falder i hus Min ligger fint pakket sammen, så Idun  eller Frigg kan låne den en dag, hvis de har lyst når dagen kommer

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Krydser fingre for den helt rigtige løsning falder i hus Min ligger fint pakket sammen, så Idun  eller Frigg kan låne den en dag, hvis de har lyst når dagen kommer

Åårh, ville ønske jeg kunne passe min mors, men hun var en lille en da hun blev gift tilbage i tiden og jeg har arvet min fars bygning...

Anmeld

30. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

Åårh, ville ønske jeg kunne passe min mors, men hun var en lille en da hun blev gift tilbage i tiden og jeg har arvet min fars bygning...

Det er svært at spå om fremtiden. Men nu, er Idun ret spinkel og det var jeg også da jeg blev gift. Men min brudekjole var også MEGET enkel...

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Vild flot

Taak  Ikke en helt traditionel bryllupskjole :p

Anmeld

30. marts 2011

metski83

Anonym skriver:

Taak  Ikke en helt traditionel bryllupskjole :p

Nej nemlig ikke. Men det er med til at gøre den så flot. Jeg har også en lille drøm, om en hvid brudekjole med snørre, eller hvad man kalder det, bag på kjolen. Men snørren skal være sort for at gøre den speciel.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Nej nemlig ikke. Men det er med til at gøre den så flot. Jeg har også en lille drøm, om en hvid brudekjole med snørre, eller hvad man kalder det, bag på kjolen. Men snørren skal være sort for at gøre den speciel.

Jeg har linket siden hvor jeg har fundet den her et eller andet sted i tråden, kunne jo være de havde lige den du har i tankerne :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.