Åh gud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Heidibh skriver:

Ihhh....

Så er det bare lige det med at turde bestille en.. Sådan med str og det.. BAre man dog kunne prøve dem..

Du kan bestille den med dine mål - det er så smart.. Du skriver bare dine egne mål ind, også laver de den efter det Men ellers kan man jo altid bestille den lidt større og gå til skrædder eller lign herhjemme Tør slet ikke tænke på hvad sådan en kjole kostger herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Uha... Nu må kæresten gerne falde ned på de alt for rene knæ Men gemmer lige siden til den dag han endelæig får nosset sig sammen Så tak for link

Hehe, ellers må du jo fir

Derfor jeg er ano lige pt.. Kæresten har ganske vist været på knæ, men jeg er gammeldags, så han skal stå skoleret ved papa

Anmeld

30. marts 2011

Happiness

Anonym skriver:

Hehe, ellers må du jo fir

Derfor jeg er ano lige pt.. Kæresten har ganske vist været på knæ, men jeg er gammeldags, så han skal stå skoleret ved papa

Der er jeg også gammeldags... Det er hans opgave... Jeg bærer på hans barn, så kan jo slet ikke komme ned i de højder

Elsker også ideen med at de skal gå til fatter I mit tilfælde ville det så være papfar, da min far desværre ikke er her mere. Og så går ideen lidt væk Så jeg er godt tilfreds med NÅR han endelig går ned i knæ

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Der er jeg også gammeldags... Det er hans opgave... Jeg bærer på hans barn, så kan jo slet ikke komme ned i de højder

Elsker også ideen med at de skal gå til fatter I mit tilfælde ville det så være papfar, da min far desværre ikke er her mere. Og så går ideen lidt væk Så jeg er godt tilfreds med NÅR han endelig går ned i knæ

Her er det skam også papfar, men ser ham nu som far, så jae:p Det er bare så svært at holde det hemmeligt - og kan mærke jeg virkelig mangler en maide of honor til at hjælpe mig :p

Anmeld

30. marts 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Du kan bestille den med dine mål - det er så smart.. Du skriver bare dine egne mål ind, også laver de den efter det Men ellers kan man jo altid bestille den lidt større og gå til skrædder eller lign herhjemme Tør slet ikke tænke på hvad sådan en kjole kostger herhjemme

Så er næste problem bare at få valgt en ;-)

Ihh bliver helt stresset nu.. Skal giftes om 2 mdr..

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Heidibh skriver:

Så er næste problem bare at få valgt en ;-)

Ihh bliver helt stresset nu.. Skal giftes om 2 mdr..

Puha, og de skal bruge min 36 dage til at lave og sende den Så ja, du har travlt xD Og tillykke :p

Anmeld

30. marts 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Puha, og de skal bruge min 36 dage til at lave og sende den Så ja, du har travlt xD Og tillykke :p

Yaks.. For stress nu..

Mange takker :-)

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Heidibh skriver:

Yaks.. For stress nu..

Mange takker :-)

Ellers må du jo en tur i Tippy

Anmeld

30. marts 2011

Zafir

HVis det er ligesom på ebay, så skal du være opmærksom på extrem dyr shipping omkostninger og at der kan komme told på og hvis det er at det er en kopi af en eller anden designer ting, kan den blive nuppet i tolden.

MEN - i øvrigt, så ER det super billigt og den ER mega flot

Anmeld

30. marts 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Ellers må du jo en tur i Tippy

Er da lige før :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.