Creme til strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

sne190810

isabellamor skriver:

helsekost butikker...  

eller prøv at søge wileda på nettet, der er sikkert nogle steder man kan købe det over nettet...

Jeg så den faktisk i Matas idag. Meget pudsigt ..  Stod faktisk og læste påflasken, fordi jeg ville se hvad det var. Hehe .. Så ja, i Matas kan du også få den. (Til TS)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Kløver

annec skriver:

Hej, har fået en lille smule strækmærker ved mine 'bollehåndtag' og ved brysterne.

Så vil hører om der er nogen der kender en god creme, og ved hvor jeg kan købe den?

Det må også gerne være en der forebygger strækmærker

Der er ikke så meget mna kan gøre, da de kommer hormonelt, dog kan jeg anbefale olie med eucalyptus og vitaminer i, det er godt mod ar når man feks er opereret, så måske det kan være godt til strækmærker også

Anmeld

31. marts 2011

Pige2009

Hej, har fået en lille smule strækmærker ved mine 'bollehåndtag' og ved brysterne.

Så vil hører om der er nogen der kender en god creme, og ved hvor jeg kan købe den?

Det må også gerne være en der forebygger strækmærker

Du kan smøre så tosset du vil og bruge en formue på cremer til selvsamme formål, men strækmærkerne kommer uagtet, hvor meget du smører Det er desværre et faktum

Anmeld

31. marts 2011

Halbschön

Baagøe skriver:

Du kan smøre så tosset du vil og bruge en formue på cremer til selvsamme formål, men strækmærkerne kommer uagtet, hvor meget du smører Det er desværre et faktum

Nemlig! Strækmærker er hormonelt og arveligt betinget

Anmeld

31. marts 2011

CiSo

Jeg brugte Matas Mavecreme til blot 50 kr. Jeg ved ikke om den virker, de fleste siger at det ikke virker. Men jeg smurte med denne creme ofte og har ikke et eneste strækmærke. 

Anmeld

31. marts 2011

Isabella_mor

sne190810 skriver:

Jeg så den faktisk i Matas idag. Meget pudsigt ..  Stod faktisk og læste påflasken, fordi jeg ville se hvad det var. Hehe .. Så ja, i Matas kan du også få den. (Til TS)

og det er et naturprodukt uden kemikalier og alt mulig andet lort..

Anmeld

31. marts 2011

sarahb

metski83 skriver:

Clarins har en super god creme til når strækmærkerne kommer, så de hurtigere bliver hvide.

Samtidig har de en olie til maven, for at gøre huden mere smidig når den vokser.

Anmeld

31. marts 2011

annec

R&N skriver:

Hvis det er arveligt, hvorfor er mig og min søster så den eneste i vores familie der har strækmærker?

Anmeld

31. marts 2011

Halbschön

annec skriver:

Hvis det er arveligt, hvorfor er mig og min søster så den eneste i vores familie der har strækmærker?

Som jeg skrev så er det arveligt OG hormonelt betinget Det bedste du kan gøre er at smøre maven med en fed creme eller lidt babyolie, det før huden mere smidig og så øger det velværet ved både dig og baby.. Hvis det ligger i dine hormoner/gener at du skal ha strækmærker, så kommer de, og det kan ikke forhindres

Anmeld

1. april 2011

Pige2009

R&N skriver:

Jeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.