Creme til strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.036 visninger
29 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

annec

Hej, har fået en lille smule strækmærker ved mine 'bollehåndtag' og ved brysterne.

Så vil hører om der er nogen der kender en god creme, og ved hvor jeg kan købe den?

Det må også gerne være en der forebygger strækmærker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Kamulla

du kan ikke forebygge strækmærker.. men du kan få div. olier og cremer til maven.. en amerikansk mave olie, og så har Vichy lavet en mave creme til strækmærker som skulle gøre de blev mere hvide..

Anmeld

30. marts 2011

annec

Sallisørøver skriver:

du kan ikke forebygge strækmærker.. men du kan få div. olier og cremer til maven.. en amerikansk mave olie, og så har Vichy lavet en mave creme til strækmærker som skulle gøre de blev mere hvide..

Okay, tak for det

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

annec skriver:

Hej, har fået en lille smule strækmærker ved mine 'bollehåndtag' og ved brysterne.

Så vil hører om der er nogen der kender en god creme, og ved hvor jeg kan købe den?

Det må også gerne være en der forebygger strækmærker

Man siger en god fed creme ..

Jeg bruger Decubal, som tager kløen på samme tid .. Den får dem ikke til at forsvinde, men den " holder dem nede " .. Og det var min læge som forslog den .. Den stinker af gammel ble syns jeg, men jeg hader generelt også bare lugten af creme .. Men den tørre hurtigt ind og er ikke så fedtet ..

Anmeld

30. marts 2011

annec

Aprilmor11 skriver:

Man siger en god fed creme ..

Jeg bruger Decubal, som tager kløen på samme tid .. Den får dem ikke til at forsvinde, men den " holder dem nede " .. Og det var min læge som forslog den .. Den stinker af gammel ble syns jeg, men jeg hader generelt også bare lugten af creme .. Men den tørre hurtigt ind og er ikke så fedtet ..

Okay, den har jeg her hjemme. Så det vil jeg lige prøve.

Kan se du skal føde på Horsens sygehus, skal jeg også

Anmeld

30. marts 2011

Isabella_mor

helsemin sælger wileda svangreolie. den brugte jeg og jeg har 0 strækmærker..

Anmeld

30. marts 2011

Fenja09

Jeg har to fra Matas, en creme og en olie og de er jo både allergitestet og det hele

Jeg har brugt ovenstående cremer fra jeg var i 7. uge og de virker som de skal.

Og jo man kan faktisk godt forebygge - men man skal virkelig smører sig ind så ens hud er fugtig og så vil huden bedre kunne strække sig uden at gå i stykker.

/Fenja

Anmeld

30. marts 2011

annec

isabellamor skriver:

helsemin sælger wileda svangreolie. den brugte jeg og jeg har 0 strækmærker..

Hvor købes det henne?

Anmeld

30. marts 2011

annec

Fenja09 skriver:

Jeg har to fra Matas, en creme og en olie og de er jo både allergitestet og det hele

Jeg har brugt ovenstående cremer fra jeg var i 7. uge og de virker som de skal.

Og jo man kan faktisk godt forebygge - men man skal virkelig smører sig ind så ens hud er fugtig og så vil huden bedre kunne strække sig uden at gå i stykker.

/Fenja

Ja okay Mange tak for hjælpen

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

annec skriver:

Okay, den har jeg her hjemme. Så det vil jeg lige prøve.

Kan se du skal føde på Horsens sygehus, skal jeg også

Hvor sjovt

Hvor langt er du henne ?

Og kommer du fra Horsens ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.