Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Siber skriver:linemus skriver:Siber skriver:linemus skriver:Siber skriver:ja de er lige mig! Også er det jeg tænker dem kunne man da bare sy selv! hvis man havde tid vel at mærke!Knus Siber det tænker jeg tit om ting jeg ser - det kan man da lave/sy/hamre-banke osv. selv.... og så får jeg det aldrig ja du har sku ret!Men jeg er altså kommet i krea hjørnet! Nu tager jeg mig tid til det! Jeg har lige syet en snehvide dragt til Alma, og nu skal jeg igang med at sy bukser til tøserne. Jeg vil bare gerne i skipper stoffer i KBH, men det ser desværre ud til at der er lange udsigter til at komme til KBH!KnusSå aktiv Her drømmer jeg kun om det og håber det bli'r en realitet en gang. Er overbevidst om, at jeg er utrolig ferm bag en symaskine Knus Lineja jeg har jo også kørekort til den........hehehejeg elsker det, men er ikke specielt god til det, lad mig siger jeg hopper over hvor g....er lavest! det vil sige ingen lynlåse, til nød knaphuller!
linemus skriver:Siber skriver:linemus skriver:Siber skriver:ja de er lige mig! Også er det jeg tænker dem kunne man da bare sy selv! hvis man havde tid vel at mærke!Knus Siber det tænker jeg tit om ting jeg ser - det kan man da lave/sy/hamre-banke osv. selv.... og så får jeg det aldrig ja du har sku ret!Men jeg er altså kommet i krea hjørnet! Nu tager jeg mig tid til det! Jeg har lige syet en snehvide dragt til Alma, og nu skal jeg igang med at sy bukser til tøserne. Jeg vil bare gerne i skipper stoffer i KBH, men det ser desværre ud til at der er lange udsigter til at komme til KBH!KnusSå aktiv Her drømmer jeg kun om det og håber det bli'r en realitet en gang. Er overbevidst om, at jeg er utrolig ferm bag en symaskine Knus Line
Siber skriver:linemus skriver:Siber skriver:ja de er lige mig! Også er det jeg tænker dem kunne man da bare sy selv! hvis man havde tid vel at mærke!Knus Siber det tænker jeg tit om ting jeg ser - det kan man da lave/sy/hamre-banke osv. selv.... og så får jeg det aldrig ja du har sku ret!Men jeg er altså kommet i krea hjørnet! Nu tager jeg mig tid til det! Jeg har lige syet en snehvide dragt til Alma, og nu skal jeg igang med at sy bukser til tøserne. Jeg vil bare gerne i skipper stoffer i KBH, men det ser desværre ud til at der er lange udsigter til at komme til KBH!Knus
linemus skriver:Siber skriver:ja de er lige mig! Også er det jeg tænker dem kunne man da bare sy selv! hvis man havde tid vel at mærke!Knus Siber det tænker jeg tit om ting jeg ser - det kan man da lave/sy/hamre-banke osv. selv.... og så får jeg det aldrig
Siber skriver:ja de er lige mig! Også er det jeg tænker dem kunne man da bare sy selv! hvis man havde tid vel at mærke!Knus Siber
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128