Veer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Janni.

Anonym skriver:

Det går fint - der er bare ikke sket noget...  men har stadig flere smerter forneden end jeg plejer...

Øv da havde virkelig håbet at der var sket mere hos dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Øv da havde virkelig håbet at der var sket mere hos dig 

Det havde jeg også - men nej, det skulle ikke være nu...

Anmeld

31. marts 2011

Janni.

Anonym skriver:

Det havde jeg også - men nej, det skulle ikke være nu...

Øv øv og atter øv! Ventetiden er træls til sidst 

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Øv øv og atter øv! Ventetiden er træls til sidst 

Den er rigtig lang - og håber snart den er overstået...

Anmeld

31. marts 2011

Janni.

Anonym skriver:

Den er rigtig lang - og håber snart den er overstået...

Jeps men den er ventetiden værd, og det er lige før man savner den store mave når det er overstået 

Anmeld

31. marts 2011

henh01

Ve støv til dig

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Buito skriver:

Jeps men den er ventetiden værd, og det er lige før man savner den store mave når det er overstået 

Man kommer da sikkert til at savne maven, men som jeg har det nu, tror jeg det ikke... Jeg har haft en slem gang blærebetændelse, som jeg har været i behandling for, og har lige sluttet penicillin-kuren idag... Havde vildt mange plukveer, og synes da de første dage med kuren var okay, men nu er det ligesom de tager lidt til igen.. Jeg skal ned og aflevere urinprøve ved lægen imorgen, for lige at tjekke om det er blevet bedre... Men går med en mave der er meget spændt hele tiden, så det er ikke særlig rart

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ve støv til dig

Tak!!!

Anmeld

31. marts 2011

Janni.

Anonym skriver:

Man kommer da sikkert til at savne maven, men som jeg har det nu, tror jeg det ikke... Jeg har haft en slem gang blærebetændelse, som jeg har været i behandling for, og har lige sluttet penicillin-kuren idag... Havde vildt mange plukveer, og synes da de første dage med kuren var okay, men nu er det ligesom de tager lidt til igen.. Jeg skal ned og aflevere urinprøve ved lægen imorgen, for lige at tjekke om det er blevet bedre... Men går med en mave der er meget spændt hele tiden, så det er ikke særlig rart

Føj da, lyder langt fra rart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.